miercuri, 1 aprilie 2020

Jurnal de izolare - ziua x...4

🌺🌺🌺
Așa a stat Costică-Mau-Mau pe pervaz, cred ca mai bine de o ora. Nemișcat. Nu știu la ce se uita așa fascinat. 
Azi a fost senin în prima parte a zile, apoi s-au strâns nori și a fost frig. Dar, spre deosebire de ieri, azi am stat foarte mult afară. 
Cealaltă cățelușa, atât de bucuroasa ca o bag în seama, încât mi-a fost imposibil sa îi fac o poza bună. Era numai în mișcare 




Am desenat... 

Ne-am fugărit una pe cealaltă 🤭
Și azi am primit flori... 
Am dat leagănul.....in leagăn 😃
S-a cocoțat... 
A improvizat... 
Ne-am jucat de-a v-ați ascuns... 
Ne-am jucat cu popicele... 
Țara arde, dar baba se piaptănă 😋
Și cel mai lipicios motan. Este imposibil sa te așezi pe vreun scaun, fără sa te trezești cu el în brațe. 
A fost o zi fără prea multa activitate, doar am gătit. Cred ca frigul ne face, cumva, statici, dar cel puțin am reușit sa citesc. 
Cam atât de la noi. 
Să auzim de bine! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget