luni, 13 aprilie 2020

Jurnal de izolare - ziua x...16

🌺 🌺 🌺 
Azi m-am simțit obosita, dar nu știu de ce, pentru ca mare lucru nu am făcut. Cred ca e presiunea psihică, chit ca nu ma uit la știri aproape deloc. Azi chiar deloc. 
Sunt îndrăgostită de balansoar, mi se pare foarte relaxant, aș putea sta ore în el, fără sa ma plictisesc. 
 Dar cu Elena în preajmă, băutul cafelei în tihna devine automat misiune imposibila 🤭

 Am mers împreună dimineața, în satul vecin, la niște rude mai îndepărtate, sa cumpărăm ouă. 

 Apoi, în drum spre casă am fost sa cumpărăm lapte. Un preț uluitor de mic, 2 lei litrul. 10 lei un bidon de 5 litri.
 Nu e prima oară când merg aici, dar e pentru prima oară când ma emoționez atât de tare. Cred ca izolarea asta scoate din mine niște dorințe înăbușite, căci asta am simțit. Dintotdeauna mi-am dorit să trăiesc la o ferma, ma văd trăind între animale și miros de balega. Proprietara mi-a spus "e foarte greu" Da, sunt sigura, dar prefer greul între animale, la sat, decât greul la oraș, între oameni. Prefer pământul în locul asfaltului. 





 De la fermă am mers sa luam apă de izvor. Am stat la coadă. Deși majoritatea oamenilor au măcar o fântână în curte, unii chiar doua (și noi la fel) pentru gătit sau murături folosesc apa de la izvor. Ne zicea părintele despre o cunostinta de-a dumnealui care a dus o probă de apă la analiză, iar rezultatul a fost unul foarte bun.

 Acasă am continuat activitățile noastre obișnuite. 
 Tati a mai lucrat la balansoar... 
 Pe Elena am învățat-o sa folosească "popolocul" 🤭

Eu am mai făcut câteva cumpărături. Avem un magazin sătesc foarte bine aprovizionat, iar în vremurile astea e chiar o ușurare. Nu ai neapărat diversitatea unui magazin de oraș, dar găsești mereu ce îți trebuie. 
Abia azi am observat ca sunt marcaje pe jos din 2 în 2 metri, ca să nu ne înghesuim când ne așteptăm rândul. 
Ca idee, sătenii sunt destul de disciplinați, foarte mulți poartă măști (se găsesc la farmacie) unii chiar și mănuși. 
 Fiind Săptămâna Mare, nu voi face recomandari de film, ci doar pentru o emisiune ca o lecție de viață, "Izolați în România", azi sezonul 2017
Sănătate multă vă doresc! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget