marți, 31 martie 2020

Jurnal de izolare - ziua x...3

🌺🌺🌺
Am dormit foarte prost, cu întreruperi, ceea ce nu mi s-a mai întâmplat de mult. Din cauza asta m-am trezit târziu, pe la 10 fără 25. 
S-a răcit foarte tare afara, am stat mai mult în casă și nu am făcut mare lucru. Dacă înseamnă ceva ca am reușit să ordonez bagajele și sa fac curat în camera, atunci cu asta ma laud. Dacă nu, nu. 
Elena a înțeles ca e frig și nu a cerut sa iasă afară. Nu a avut chef sa deseneze, m-a pus tot pe mine 🤭
 Ghi-ghi e plecat toată noaptea, iar dimineața cade lat. 



 Pe Costică-Mau-Mau l-am ținut cu mine cât am făcut curat 
 Am ordonat, aranjat, sortat... 
 Cărți care ma așteaptă... 
 Un mic colțișor vintage. 
 Îndrăgitele luminițe...le ador! 
Sa auzim numai de bine! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget