joi, 23 aprilie 2020

Jurnal de izolare - zilele x...24, 25

🌺 🌺 🌺
Ma gândeam ca tonul postării precedente nu se potrivește cu tematica blogului, dar nici nu aș putea să evit astfel de subiecte care intra acut în viața noastră. 
Reușesc sa evit în continuare orice informație despre orice teorii ale conspirației, și e bine așa. Chiar acum, scriind fix această introducere, am primit pe wh.app nenumărate link-uri pe care nu le voi deschide. Mă irită și titlurile alarmiste. Mă irită, nu ma îngrijorează! Am și așa o perioada foarte dificila - o sa spuneți "cine nu are" - da, știu, toată lumea are (la propriu "lumea") numai ca la mine s-au mai adăugat vreo două pe plan personal care fac mai mult decât covidul...


 Revenind la Jurnal, ieri dimineață am realizat ca a trecut postul și ca pot bea cafeaua cu lapte. Yummi!
 Pe la prânz, exact când o adormeam pe Elena, m-a sunat o prietenă din sat sa mergem la nea Stan sa cumpărăm răsaduri. Adevărul este ca omul gospodar își face singur răsadurile, dar noi plantam prea puține, ardei iute și vreo doua feluri de tomate, restul cumpărăm de la negustori de încredere și am avut producții excelente. 

 Soba cu care se încălzește solarul iarna.
 Ieri fiind sărbătoare nu am făcut nimic, dar azi am recuperat din plin. Curat, spălat, puțină mâncărica, am plantat roșiile și castraveții, am făcut pâine, am făcut tiramisu (cu cafea fără cofeină) pentru ca pe Elena o cheamă și Georgiana și vreau sa marcam puțin momentul, tati a terminat balansoarul, mai trebuie doar sa îl lacuiasca. Treburile casei le împart frățește cu mama :)) uneori e bine să fie două gospodine în casă.
Cât a stat pâinea la dospit am mers din nou la fermă, de data asta doar cu Elena, sa cumpărăm lapte și brânză.
 Ador locul ăsta, chiar dacă e multă mizerie și miroase urât. Viața la ferma a fost idealul meu, nu știu de ce a rămas doar în visele mele... Poate din cauza mentalității. Viata la oraș era pusă pe un piedestal, viața la "coada vacii" era rușinea rușinii...
Nu am făcut o selecție printre fotografii pentru ca îmi plac toate!
Dacă e cu și despre animale, nu am ce selecție sa fac.
Elena se distrează foarte tare fugarindu-i pe Ghiță și Costică. De multe ori îi iau din drum, noroc ca zona este extrem de liniștită și nu prea trec mașini.
Bineînțeles că nu a ratat ocazia sa fugăreasca și ea ceva, cum ar fi cocoșul...
 Dar am redirecționat-o repede către văcuțe, oi și capre, spre ușurarea bietului cocoș.
















 Capra maronie se uita foarte mirată cum behăiam noi :))













 Acasă am continuat treburile...

 Pâinea mea ungureasca tot nu a crescut cât mi-ar fi plăcut mie, dar a crescut mai bine decât cea de dinainte. Eu aș vrea să îmi iasă mai crescute în sus, dar nu cred ca se poate fi cauza vasului în care le coc, care este foarte întins. Adânc, dar întins.

 Mura a fost ocupată toată ziua cu un os mare, mare. La un moment dat uitasem ca ronțăie os și nu știam de ce e asa tăcută. Fiind convalescenta, m-am gândit ca iar îi e rău. Dar ei îi era bine :) 
Toamna bobocilor e recomandarea mea de azi. Știu ca sunt filme comuniste și cu multe exagerări, dar mie îmi plac foarte tare pentru că au o "așezare" după care tânjesc.

Sănătate și sa auzim de bine!
AMR 23 de zile. 

10 comentarii:

  1. chestia cu link0uri primite ma scoate din sarite, nici eu nu deschid, am vrut sa si blochez anumite persoane!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce te faci dacă-ți sunt rude?! 🤭

      Ștergere
    2. Hristos a inviat!! Puteti sa le spuneti frumos ca va tulbura foarte mult genul acesta de articole si ca pana la urma nu putem sti exact ce va fi in viitor, nu avem de unde sa stim daca vom apuca vremurile grele, poate maine ne pica o piatra in cap si pentru noi acela este sfarsitul. Eu am insistat de cateva ori ca nu citesc(mai ales ca sunt insarcinata, si mereu am ispita asta in sarcina) si toata lumea a înțeles pana la urma. In general, am incercat sa le explic acestor oameni ca isi fac singuri rau, se tulbura pana peste masura, dar unii spun ca ei nu se tulbura(desi nu asa pare) si altii ca vor sa fie pregatiti. Pana la urma treaba fiecaruia, ei am duhovnic, el nu ne indeamna sa ascultam tot felul de teorii, eu de el ascult si asta ma odihneste foarte mult.

      Ștergere
  2. Adevărat a înviat!
    Sunt întru totul de acord cu ce ai scris.
    Eu le-am spus, știu ca nu citesc ce îmi trimit, dar continua...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sanatate curata! Offg...si eu ma straduiesc sa fac o paine ca lumea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Soțului ii plac pâinile mele, dar eu vreau sa fie și aspectuoase.

      Ștergere
  4. La multi ani pentru Elenuta Georgiana! Sa fie sanatoasa si mereu bucuroasa!☺️

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos la tine <3 mi as dori si eu sa stau undeva unde sunt ferme sa putem vizita , Norocoaso .Si mie i mi plac filmele vechi ,iar painica arata destul de bine !Fiti binecuvantati de Domnul Isus!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu mă invidia prea tare, beneficiem de toate astea "datorită" pandemiei. De obicei venim la țară doar în week-end-uri și nu avem timp sa ne bucurăm de toate astea.
    Nu ma las până nu fac pâine ungureasca care sa crească satisfăcător 🤭
    Mulțumim pentru urări!

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget