luni, 6 aprilie 2020

Jurnal de izolare - ziua x...9



🌺🌺🌺
Îmi plac casele îndreptate spre est, cu soarele bătând dimineața în ferestre. Imaginea asta o am în minte încă din copilărie. Îmi amintesc de începutul verii, iunie, dar spre sfârșitul anului școlar, diminețile erau din ce în ce mai calde. Nu mai purtam dres și pantofi, ci șosete și sandale. Era un sentiment de bine și eliberare sa port mai putina îmbrăcăminte. Și, deși îmi plăcea sa merg la școală, ma bucuram ca se apropie vacanta mare. Mama ma trezea, iar când deschideam ochii vedeam soarele blând de dimineață. Ma trezeam cu zâmbetul pe buze, cu multă energie, dar și cu multă bucurie pentru ca știam ca vine vara. Și cărui copil nu îi place vara?!
Revenind la realitatea zilei, azi am continuat curățenia în casă, mâine vreau sa vopsesc un pantofar. Încă nu știu cum va arăta, am ceva idei, dar totul depinde de câtă vopsea mai am. Cea mai mare cantitate e vopseaua alba, dar parca nu aș face alb un obiect de mobier care stă la intrarea în casă.
Fiind prinsă cu treburile, nu am prea făcut poze. Am câteva din prima parte a zilei. Bineînțeles că noutăți nu prea sunt în activitățile noastre. 

Haz de necaz...
Sursa
Și pentru că tot am vorbit de vară, dați-mi voie să vă fac o recomandare de film
Un surâs în plină vară  - este un film vechi romanesc, în stil comunist, na...astea erau vremurile. Dar acordați-i o șansă și luați ce e bun în el. 
Sa auzim numai de bine!
Sănătate multă!
Și vizionare plăcută, de ce nu! 

2 comentarii:

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget