vineri, 17 aprilie 2020

Jurnal de izolare - zilele x...17, 18, 19

🌺 🌺 🌺 
Ce am făcut în ultimele zile, numai izolare nu a fost. Am revenit în oraș pentru două zile, ca să mai facem aprovizionare. Inițial planul era sa plece doar domnul soț, apoi mi-a propus sa vin și eu, pentru ca împreună suntem mai organizați și "ne mișcăm mai repede" Mi-am dat seama ca o zi nu ne ajunge, am propus sa și dormim o noapte, care s-au făcut două. Puteam să o las pe Elena la țară, dar mi-aș fi făcut un milion de scenarii și decât sa stau neliniștita, am luat-o cu noi. L-am luat și pe Costică. 
Înainte de a pleca nu a ratat ocazia să-l fugareasca prin grădină. Îi place să îi alerge, iar ei fug disperați pe unde apuca. 
 Moda... Și-a suflecat pantalonii, a zis "e mai bine așa" 
 Mura, marți dimineață, vesela și pusă pe joacă... 

 Ne-am împrietenit cu o gărgăriță. 

 Deja acasă... Costică nu a scăpat de baie. Se tăvălește în pământ, marea lui distracție, nu avea cum sa scape de săpuneala. 
 Am făcut chiftele de năut, cu multe mirodenii arabesti. 



 Somnic... 
 Miercuri, adică ieri, am avut activități administrativ teritoriale
Azi din nou am umplut mașina. Costică, Minnie, cumpărături, dezinfectanti, declarații, genți, mănuși, măști, sacoșe și muuulte altele... 
La țară am continuat dezinfectarea cumpărăturilor pe care le lăsasem în portbagaj. Dacă e ceva de care m-am saturat, asta e! Nu mai suport sa îmi ating mâinile cu apă, săpun și dezinfectant. Elena când ma vede cu dezinfectantul, întinde mâinile, deși de cele mai multe ori nu ma îndrept către ea. 

 Costică, Ela și Panda sunt fericiți la soare... 

...spre deosebire de Mura, pe care am lăsat-o bine, dar am găsit-o tristă. Nu a ieșit din coteț toată după amiaza. Sper ca nu e bolnavă, pentru ca medicul ei e la București. În sat avem medic veterinar, dar nu e cea mai fericita opțiune. 
 Îmi place foarte tare combinația de culori mov, verde. E atât de fresh! 


 Apa din butoi și un băț, de mare inspirație 🤭
 Tati lucrează la balansoar asistat de ea. Cum altfel?! 
Pe scurt cam asta am făcut noi în ultimele zile. 
Sănătate multă! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget