vineri, 24 aprilie 2020

Jurnal de izolare - ziua x...27

AMR 21 de zile.
🌺 🌺 🌺
Am vrut sa sar peste postarea din seara asta, dar de mâine intrăm într-o altă etapa. Săptămâna asta, cu atâtea praznice, mai mult am stat. De mâine înapoi la treaba. De fapt de luni, mâine e doar "încălzirea" pentru săptămâna viitoare. Sunt multe de făcut într-o gospodărie la țară, avem restanțe. De luni înapoi la sapă, generic vorbind. Azi încă ne-am plimbat. Începe sa înflorească rapița, poate ne încumetăm sa facem și câteva fotografii. Sper sa nu vină politia după noi pentru ca, din câte știu, nu e rubrică specială pe declarație, pentru fotografiatul în lanul cu rapiță 😁
Am început ziua cu "Castor - privește atent și găsește" Îmi place foarte mult seria de cărți "Castor...." pentru ca se poate aplica totul. Practic cărțile sunt niște tutoriale pentru copii. În plus, micuții au ocazia sa învețe diverse obiecte care se găsesc într-o gospodărie, dar și utilitatea lor. Noi le avem aproape pe toate, ne lipsește doar "Castor meștereste". Dar o vom adauga la colecție, chiar dacă titlul e cam "băiețesc". La noi se meștereste mult, Elena e familiarizata și chiar interesata de multe unelte. 
Apoi am mers din nou la pădure într-o plimbare scurtă, de vreo oră... 



...timp suficient să învățăm câte ceva despre furnici. 



"Totică, te vezi" :)))) 
Așa a decurs ziua noastră, cu plimbare și multă joacă. De mâine, cum spuneam, înapoi la treabă.

Nu ma pot despărți de atmosfera satului, fie el și comunist. În seara asta va recomand filmul Sosesc păsările călătoare

Sănătate și numai bine! 

2 comentarii:

  1. Am comandat si eu, dupa ce am citit la tine, cateva carti de la editura aia. Ce pacat ca, fix cand sa platesc, a dat eroare si am ratat comanda. Asta este.
    Ce face Elena cu cartile de mesterit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce vârstă are copilul? E un paradox cu seria Castor. Poveștile sunt mai potrivite pentru maxim 4 ani, dar pentru ca se poate aplica ce scrie în cărți, se poate ridica vârsta, zic eu și până la 7, 8 ani (Castor repară bicicleta, de exemplu)
      Elena mi se pare o fire mai tehnică, încă de la 2 și câteva luni se făcea ca înșurubează/desurubeaza.
      Când am cumpărat "Castor repară bicicleta", am cumpărat cu "Castor face prăjitură" - pe prima am citit-o două săptămâni la rând, la cererea ei, eu deja ma saturasem, iar pe cea cu prăjitura, am citit-o o dată, la insistențele mele, apoi nu a mai vrut.

      Ștergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget