sâmbătă, 11 aprilie 2020

Jurnal de izolare - ziua x...14

🌺 🌺 🌺
Noi am început ziua tot cu treabă. Tati a continuat lucrul la balansoar...
...noi, eu și Elena, am plantat fasole, inspirate de Castor și prietenul lui, Breb. 







Dacă îmi urmăriți blogul de mai multă vreme, știți ca am o pasiune pentru instalațiile pe baterie. Ma fascinează, poți crea o atmosfera calda, cozy, oriunde în casă, cu ajutorul lor. 
Azi am făcut un corp de iluminat, să-i zicem, dintr-un ciur. Am vopsit ciurul cu vopsea neagra, apoi cu vopsea albă în strat gros, ca să dau patina de vechi, și l-am lăsat la uscat. Apoi l-am lăcuit. 

Masca agățată în nuc, la dezinfectat 🙃
Elena și mamaie au făcut cornulețe

Muncă în echipa la rulat cornulețele. 

După ce ciurul s-a uscat complet, am cusut pe interior o instalație cu baterie. 



Îmi place cum degajă lumina, dar nu-mi place cum stă agățată, nu e perfect lipita de perete. O sa ma gândesc cum sa o prind mai bine! Am o idee, dar voi mai vedea. 


Pentru că giumbușlucurile Elenei ne duc cu gândul la Nica, va recomand în seara asta "Amintiri din copilărie"
Să auzim numai de bine!
Sănătate multă! 

3 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Sunt excelente, chiar dacă sunt de post. A găsit mama rețeta într-o carte veche de bucate. Sunt mai bune decât cele de dulce de 1000x.

      Ștergere
  2. https://createacozyhome.blogspot.com/2014/04/cornulete-de-post.html?m=1

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget