miercuri, 8 aprilie 2020

Jurnal de izolare - ziua x...11

🌺🌺🌺
Nu vrea singura în trambulina și pace! Dimineața nu am mai scăpat de ea, am țopăit împreună, chiar înainte de micul dejun. 
Azi ne-a răsfațat ea pe noi. Lui tati i-a gătit... 

 Mie mi-a colorat o piatra. "Pent'u tine" 
 Am stat la taifas ca fetele... 
 Am mai vopsit în dulap. 
 Tati face un balansoar.
 Inițial pe dulap am vrut sa fac, cu ajutorul salonului, motive tradiționale românești. Pe parcurs ce îl vopseam mi-a venit ideea sa ii dau aspectul de învechit. Nu am scăpat de ochiul vigilent al Elenei: "Nu așa, mami! Face frumos" 😂 
Am găsit anul trecut, prin curte, o agățătoare veche. Azi când am vrut sa o vopsesc s-a rupt în doua suportul de lemn. Aș putea să renunț, sa o arunc cu totul sau sa folosesc altă bucată de lemn, dar tocmai ideea de vechi îmi place. Voi încerca să o repar. 
 Elena pe lângă mine cu întrebări și indicații prețioase 😃
 Sau mâna dreaptă a lui tati... 

 Am autocolantat lada frigorifica care era urâtă, brenduita și foarte albastra. Rama îmi agață ochiul - îmi plac toate culorile, dar nu suport albastrul - însă nu cred ca am ce sa ii fac. Sa o vopsesc nu cred ca e o idee bună pentru ca nu știu dacă face priza bună cu plasticul. Ma mai gândesc, dar s-ar putea sa o las așa pentru ca mai sunt și altele de făcut. 
 În timp ce vopseam dulapul ascultam Maria Tănase, de la vecinii noștri. M-am dus cu gândul la cum era viata cu multe decenii în urmă și mi-am amintit de Titanic Vals, ediția 1964, în rolul principal Gr.V.Birlic. 
Nouă ne plac foarte mult filmele românești vechi, așa comuniste cum sunt, am văzut foarte, foarte multe. De aceea le recomand cu drag. 
Sa auzim numai de bine! 
Sănătate multă! 

4 comentarii:

  1. Si mie mi-a placut Titanic Vals. E multa forfota la voi. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e forfotă pentru că sunt multe de făcut. Avem multe restanțe, acum e o ocazie bună sa facem cât mai multe.

      Ștergere
  2. Ce harnici sunteti voi!Spor in tot ce faceti!Zile minunate va doresc!

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget