vineri, 3 aprilie 2020

Jurnal de izolare - ziua x...5

🌺🌺🌺
Azi a fost o zi specială, în primul rând, pentru ca s-a împlinit un an de când am adus-o pe Elena acasă și am început viața în trei. A fost un an foarte greu. Glumeam spunând ca mi-am depășit toate limitele și am ieșit din toate zonele de confort, ca tot e la modă indemnul, dar a fost și foarte frumos. 
Ziua de azi, în primele ore, a fost friguroasa, iar cerul încărcat. Nu ma gândeam ca se va insenina și se va încălzi.
Eu am continuat curățenia în casă, Elena a stat mult afară, l-a asistat pe tăticul ei care are ceva de meșterit zilele astea. 

 Am mai spus și în alte postari, Mura se poată cu Elena exact așa cum ma așteptam. Adică minunat! Se leagă o prietenie între ele, nu mi-e teama niciun pic sa le las împreună. Ciobăneștii de Bucovina au o noblețe în comportament ❤️



 S-a jucat aproape toată ziua în mormanul de pământ, ba chiar l-a tratat ca pe un derdeluș 🤭 Avea pământ și în ciorapi. Nu știu cum a reușit! 

 S-a jucat cu râme, a zis ca sunt "dăcute" 🤨

 A fost foarte interesata de operațiunea "varuitul" 



 Așa arată niște papucei de fetiță 🤭 
 Luna, deși era destul de devreme. 
 Își împărtășesc secrete... 
 "Todică" în libertate, dar foarte precaut. 





 Ciuturele de la vechea fântâna le-am păstrat, le țin de drag lângă alte obiecte rustice. De fiecare data când le iau în mâna - se întâmplă, totuși, destul de rar - ma uimește greutatea lor. Azi am cântărit una, de curiozitate. Are 7 kilograme uscată și goală. Mamaie, toată viața ei de femeie măritată, cu ciuturele astea grele scoatea apă din fântână. A trăit 88 de ani, a crescut 5 copii, a născut 7. Noi suntem cea mai alintata generație din istoria omenirii, dar și campioni în a ne plânge din orice. Provocata sau nu, acesta pandemie nu a venit degeaba peste noi. E clar ca primim o lecție, avem multe de învățat în săptămânile astea, dar mai ales de schimbat. 

 Cum spuneam, se leagă o prietenie. Sunt adorabile împreună! 
 Râme în libertate. A vrut sa se joace ȘI cu ele, dar i-am zis ca sunt două râme soț și soție și se duc acasă, în pământ, pentru ca acolo trăiesc ele 🤭
 Am adus puțină primăvara in casă. 


Sa auzim numai de bine! 

4 comentarii:

  1. Eu abia acum mi-am dat seama ca Elena e adoptata! Te rog sa ma ierti ca nu am fost atenta, dar m-am gandit si e ceva bun si in asta: arata ca o iubesti atat de tare, incat te porti de parca ai fi nascut-o tu, asa ca nu mi-am dat seama pana acum ca nu e asa.
    Sper sa aveti parte numai de zile senine, cu toata familia extinsa de acolo si sa fiti sanatosi cu totii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim, sănătate multă și vouă! Și la toată lumea!
      Am scris într-o postare din vară despre Elena, nu-i nicio problema ca nu știai!
      Uit ca e adoptată, într-adevăr. Îl ai, îl crești, îl iubești, nu mai contează ca nu îl naști.
      Mulțumesc pentru urări. Să auzim de bine! Aveți grijă de voi!

      Ștergere
  2. Sanatate, liniste, spor in tot ce faceti! :)

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget