joi, 9 aprilie 2020

Jurnal de izolare - ziua x...12

🌺 🌺 🌺 
Azi nu am făcut mare lucru, cred ca începe sa se simtă oboseala. Ar fi foarte multe de făcut, așa e la țară, dar din când în când e bună și o pauză. 
Mama a udat dimineața gradina, dar fără asistență nu se poate. Elena a lucrat cu ea de la egal la egal. A fost interesata de absolut tot, udatul grădinii fiind o noutate pentru ea. 
 Papuceii puși invers 🤭
 Unul dintre leneșii casei...

 La oraș te duci la piață dacă vrei urzici, la țară te duci și le culegi singur din pădure. Asta am făcut noi azi. Am plecat puțin cam nepregătiți pentru că nu ne-am așteptat ca vor fi țânțari, ne-au tot bâzâit, dar nu ne-au ciupit și le mulțumesc pe această cale 😃 
Și, lucrul cel mai important, nu am luat de acasă manușile potrivite pentru lupta cu urzicile. Ne-am urzicat toți, inclusiv Elena pentru ca nu a vrut sa înțeleagă sa nu pună mâna pe ele. 
 "Uite, mami, văcuțele!" 




 Mi-am pus trei mănuși și tot m-am urzicat. Știu ca înțepătura de urzică este terapeutica, dar nu eram dispusa acum pentru un tratament. 
  
 Acasă mi-am pus mănuși de menaj, un sirop de trandafiri și le-am curățat. 
 Celălalt leneș al casei... 🙄
 La cina am avut, bineînțeles, urzici cu mămăligă. 
Luna mare și roșie. Știu ca nu se vede mai nimic în poza asta făcută cu telefonul... 
🌺
Domnul soț mi-a spus în seara, când am întrebat-o pe Elena a mia oară pe ziua de azi dacă s-a spălat pe mâini, ca sunt la fel de cicălitoare ca "mama" - Rodica Mandache - în filmul  "De ce are vulpea coadă".
Bineînțeles ca dl soț exagerează, dar filmul vi-l recomand. Este foarte simpatic!
🌺
Sa auzim numai de bine!
Sănătate multă! 

2 comentarii:

  1. Ce norocosi sunteti c-aveti natura aproape.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da... Spuneam într-o postare ca mie îmi place sa stau la mine acasă, ma simt bine în căminul meu, dar în situația asta sunt singură ca mi-ar fi fost și mie greu. Aș fi suportat până la un punct.

      Ștergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget