vineri, 24 aprilie 2020

Jurnal de izolare - ziua x...26

AMR 22 de zile
🌺 🌺 🌺
În trecut, Sfântul Gheorghe era un praznic foarte important, căruia i se acordau 3 zile de sărbătorire. Este considerat protectorul naturii înverzite, al văcuțelor și al oilor, în multe locuri ziua praznicului fiind prima zi când vacile ieșeau din nou la păscut.  Sunt multe obiceiuri, dar dintre toate ăsta e preferatul meu, celelalte sunt mai mult superstiții.
Se zice ca în noaptea de Sf.Gheorghe infloresc nucii, dar nimeni nu reușește sa stea treaz ca să poată surprinde momentul.
 Dacă pot caracteriza ziua de azi într-un singur cuvânt, ar fi "lazy"
 După masa de dimineață și cafea, ne-am dus sărbătorita la pădure.
 Exact când sa ieșim din curte s-a dat alarma :"Unde e Minnie?"... Nu am plecat până nu am găsit-o. Era abandonată în balansoar 🤭
 "Mami, aici ce e?" / "O altă fermă"
 "Unde sunt văcuțele" / "Imediat trebuie sa apară"
 Ne-am plimbat, am făcut fotografii, am admirat fluturi și ne-am ferit de urzici, ca să nu ne înțepăm (iar). 














 Ne-am jucat cu Mura si am stat mult timp în balansoar. 

Atât am făcut noi azi.
Mâine o luăm de la capăt 😃
Sursa "google" 
🌺
Nu urmaresc știrile, dar ma interesează numărul de cazuri noi. Din câte înțeleg, chiar și cu un număr de 500 de îmbolnăviri pe zi, suntem în estimările făcute de specialiști, ceea ce e bine - dacă poate fi un bine în asta... Pe mine m-ar speria o creștere acută pentru ca nu vreau sa existe motive pentru prelungirea stării de urgență, în ciuda faptului ca de la 15 mai ar trebui sa se ridice mai multe restricții.
🌺
În secțiunea film din seara asta aterizează strabunica.

Sănătate, zile senine! 

2 comentarii:

  1. Toata lumea crede ca acest 15 mai e un nou inceput, mie mi se pare o estimare (nerealista) in situatia data si o continuare a ,,distractiei". Oamenii nu stau in casa, la cumparaturi nu se pastreaza distanta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie mi se pare la fel. Nu știu ce o sa fie dpv medical, dar economia trebuie sa se miște, altfel va fi foarte, foarte rău.

      Ștergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget