sâmbătă, 11 aprilie 2020

Jurnal de izolare - ziua x...13

🌺🌺🌺
Am început ziua cu treaba. Bineînțeles, Elena a fost prezenta ca de fiecare dată. 
 A măsurat 

 Treabă doar unii, alții se bucurau de iarba verde. 
 M-a ajutat sa șterg masa... 
 Când sunt la țară mut cele mai multe activități în curte. 

 La un moment dat Elena a dispărut. Și cum se știe, dacă un copil e prea cuminte face o prostie, m-am dus sa văd ce e cu ea. 
 Îl fugarea pe bietul Ghiță. De frică, bietul de el s-a ascuns în spatele unui liliac des, unde se simțea în siguranță. 

 Când s-a văzut scăpat de acolo a fugit și nu l-am mai văzut ore bune. 
 Am terminat curățenia în casă, în sfârșit. 
 A inflorit glicina, deși nu are frunze deloc. 
 Am mâncat nuci. 
 Am udat florile. 
 Ceapa, unul dintre alimentele ei preferate. Nu putea rata ocazia sa mănânce una proaspăt culeasa. 
 Dacă Nu ploua sau bate vântul, mâncăm numai afară. Azi am fugit de soare. Deși nu au fost decât 24*C, soarele ardea foarte tare. 
 Dacă e ceva ce nu mai suport, este dezinfectatul cumpărăturilor. Deși l-am urmărit pe virusologul german care spunea ca a găsit virusul mort pe suprafețe, eu tot le dezinfectez. Mă mai stresează și grija cu care manevrez cheia de la mașină, banii - portofel și geantă nu mai port de când a început nebunia - declarația... 
 I-am făcut Murei canafi, dar nu-mi place cum i-am distribuit. Se văd cam urâțel la gâtul ei, față de primii pe care i-a avut. Elena a vrut și ea unul. I-am făcut un ciucure mic pentru ca nu aveam timp de unul mare ca al Murei. Nu i-a plăcut, a zis ca e urat 😄 
 Lângă ghemele roșii pentru canaful Murei aveam panglică subțire cu tricolorul. A vrut sa îi pun la mâna, așa cum a văzut la mine.
 Deși tati avea treaba, nu s-a lăsat până nu i-a pus și lui.
Eee...Mura și Costică...
 Ea ar fi avut chef de joaca așa cum făceau când era ea mică, dar Costică era prost dispus (și de data asta) 


 Tot treabă... 
 Joacă și veselie 😄 
Dacă tot e vineri, recomandarea mea este Dragostea începe vineri 
Sa auzim numai de bine!
Sănătate multă! 

2 comentarii:

  1. Si eu am un intreg ritual de dezinfectare. Psihoza...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mama sare cu clorul pe tălpi și roțile de la bicicletă. Acum fac și eu la fel, deși inițial mi s-a părut exagerata și râdeam de ea.

      Ștergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget