duminică, 14 noiembrie 2021

Cum a fost vara noastra (10) - ultimul episod

  Cum a fost vara noastra ( 1 ) - episodul "Amestecate" 

✿ Cum a fost vara noastra ( 2 ) - episodul "Targoviste" 

Cum a fost vara noastra (3) - episodul "Fagaras"

 Cum a fost vara noastra (4) – episodul “Din nou amestecate” 

 Cum a fost vara noastra (5) – episodul “Brasov”

 Cum a fost vara noastra (6) – episodul “Concediu - 1”

  Cum a fost vara noastra (7) - episodul "Concediu - 2"

✿ Cum a fost vara noastra (8) - episodul "Concediu - 3"

✿ Cum a fost vara noastra (9) - episodul "Concediu - 4" 

Urmatoarea oprire a fost Sibiu, exact in perioada Festivalului International de Teatru , dar vremea a fost atat de neprietenoasa, incat nu ne-am putut bucura de nimic. Si nu asta ar fi fost problema, dar era pentru prima oara cand am plecat in concediu nepregatiti vestimentar. Iau atat de multe lucruri pentru Elena (si bine fac!), incat nu mai am energie sa iau prea multe si pentru noi. Nu ar fi fost nevoie decat de un rand de imbracaminte mai groasa, pantaloni lungi si bluze cu maneca lunga. Cel putin am ales foarte bine cazarea, la Casa Oti. Totusl sclipeste decuratenie in plus, zona e foarte linistita. Chiar simti ca te odihnesti. 

Sibiul nu mai este foarte ofertant pentru noi, ba chiar pe alocuri ne dezamageste. Am plecat din Sibiu cu gandul ca nu revenim prea curand, insa datorita Festivalului branzei si al tuicii de la Rasinari, ne-am cam razgandi 😋 Inutil sa mai spun ca nu am cheltuit 2 zile la Sibiu, cat am cheltuit intr-o ora la acest festival 😀 Iar zona este foarte, foarte frumoasa. 

Pentru ca drumul de intoarcere trece prin Valea Oltului, aproape ca devine traditie pentru noi sa facem un popas la Manastirea Turnu. Desi Valea Oltului este renumita pentru Manastirea Cozia, preferam Turnu pentru ca e mult mai linistita. 
























Va urma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget