luni, 16 august 2021

Cum a fost vara noastra ( 2 ) - episodul "Targoviste"

   Cum a fost vara noastra ( 1 ) - episodul "Amestecate" 

✿ Cum a fost vara noastra ( 2 ) - episodul "Targoviste" 

Cum a fost vara noastra (3) - episodul "Fagaras"

 Cum a fost vara noastra (4) – episodul “Din nou amestecate” 

 Cum a fost vara noastra (5) – episodul “Brasov”

 Cum a fost vara noastra (6) – episodul “Concediu - 1”

  Cum a fost vara noastra (7) - episodul "Concediu - 2"

✿ Cum a fost vara noastra (8) - episodul "Concediu - 3"

✿ Cum a fost vara noastra (9) - episodul "Concediu - 4"

✿ Cum a fost vara noastra (10) - ultimul episod 

Pentru ca vremea a fost destul de neprietenoasa in iunie, am programat iesiri relativ aproape de casa, care ne permiteau sa faceam cale intoarsa fara sa ne afecteze foarte tare programul. 

Destinatia aleasa a fost Curtea Domneasca din Targoviste. Bineinteles ca pentru Elena, excursia noastra de o zi, nu a  avut nicio insemnatatea cultural-educativa ;)))), ei i-a stat gandul numai la joaca, topaiala, alergat, sarit...

Am vizitat manastirile Nucet si Dealu, si ne-am plimbat in Parcul Central, care este  "lipit" de Cetatea Domneasca.

Nu am fotografii din parc - eram foarte concentrata sa mananca inghetata :) - dar mi-a placut ca este un parc foarte ingrijit, cum in Bucuresti nu mai vad de mult.
















                                                                                    Va urma!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget