marți, 9 noiembrie 2021

Cum a fost vara noastra (7) - episodul "Concediu - 2"

                                   Cum a fost vara noastra ( 1 ) - episodul "Amestecate" 

✿ Cum a fost vara noastra ( 2 ) - episodul "Targoviste" 

Cum a fost vara noastra (3) - episodul "Fagaras"

 Cum a fost vara noastra (4) – episodul “Din nou amestecate” 

 Cum a fost vara noastra (5) – episodul “Brasov”

 Cum a fost vara noastra (6) – episodul “Concediu - 1”

  Cum a fost vara noastra (7) - episodul "Concediu - 2"

✿ Cum a fost vara noastra (8) - episodul "Concediu - 3"

✿ Cum a fost vara noastra (9) - episodul "Concediu - 4"

✿ Cum a fost vara noastra (10) - ultimul episod 4"

O zi am dedicat-o in intregime Oradei. Este un oras frumos, asteptarile noastre au fost depasite. Pe alocuri, atmosfera, cladirile, ne-au amintit de Barcelona. Ziua am incheiat-o, cum altfel, cu o mare, mare cupa cu inghetata. 

Din pacate a fost si ultima zi cu vreme calda, din mica noastra calatorie, insa am fost prevazatori si am mers la Baile Felix cu o zi inainte. Elena e mare, mare amatoare de balaceala, tobogane cu apa, sarituri in piscina, si nu puteam rata momentul. 

Bihorul este un judet foarte ofertant. Am venit de acolo cu ideea ca la anul sa ne reintoarcem in zona ca sa facem rafting :) . Mai multe detalii intr-o postare viitoare. 



















 








Va urma!





2 comentarii:

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget