joi, 2 decembrie 2021

Putin haotic, jurnale amestecate

 Am inceput acest jurnal pe 21.noiembrie, pe la ora 15.00, fericita si putin eliberata ca am rezolvat ceva foarte important pentru mine, pentru ca, in mai putin de o ora, sa simt ca se prabuseste totul, ca un castel din carti de joc...

✿ Azi... 21.11.2021 

✿ Pe fereastra..o zi senina si foarte calda de toamna tarzie

✿ In bucatarie...am mai scris si alta data. Sunt putin confuza, nu prea imi dau seama ce ar trebui sa scriu la rubrica asta. Foarte punctual, as spune ca arata decent bucataria, nu sunt vasele puse la loc, dar e curat. Ca meniu, mancare de post si mult peste. 

✿ In casa…  e liniste

✿ Sunt imbracata... tinuta lejera de casa.

✿ Ascult... linistea.  

✿ Meșteresc... crafturi pentru si cu Elena. Organele sunt asezate cam dezorganizat, dar nu prea ne deranjeaza 😋



✿ (ii) Citesc…  doar Elenei.

✿ Intentionez… nu s-a schimbat nimic de data trecuta

✿ Ma gandesc… la Costica. Inca nu s-a intors si evident, nu se va mai intoarce niciodata. Maine se implinesc trei saptamani. Inca nu imi vine sa cred ca febletea noastra ar fi putut sfarsi violent, mai ales ca nu iesea din curte niciodata. Ce l-ar fi putut atrage atat de tare incat sa iasa pe strada, ca mai apoi sa fie calcat de vreo masina sau sfasiat de caini?? Exclud varianta ca cineva l-ar fi luat pentru ca: oamenii de la tara nu ar lua o pisica adulta, doi  - pentru ca mai repede l-ar omori decat sa-l ia, si trei - nu ar fi stat el sa puna cineva strain mana pe el. 

Amintire de pe FB, de saptamana asta

✿ Imi doresc....dorinte ascunse, intime, nu sunt pentru public.....

✿ Sunt recunoscatoare… pentru sănătate. 

✿ Astept cu nerabdare… mai mereu evident ca astept si eu sa se intample "lucruri", dar ramane cum am spus aici

✿ Imi place...

✿ Nu-mi place…  

✿ Saptamana care a trecut…  am fost foarte obosita, inca de luni dimineata ma gandeam doar la ziua de vineri, la week-end, odihna, cozy, zona de confort. Si numai bine ca a venit si ziua de vineri cu niste incurcaturi si vesti foarte proaste care numai cozy nu au fost. Dar le-am rezolvat intr-un mod neasteptat. 

✿ Ieri.... a inceput prost, s-a terminat bine :)

✿ Azi... e duminica si avem o rutina din care nu imi doresc sa ies. Am spus de mai multe ori aici ca rutina, desi poate parea plictisitoare si liniara, mie imi place. E semn ca lucrurile se intampla bine.

✿ Planuri pentru sfarsitul saptamanii…ce trebuia sa se intample, s-a intamplat.

✿ Cateva planuri pentru saptamana care urmeaza… nu am.

✿ O fotografie de azi...  nu e de azi, e de acum doua saptamani, daca nu va deranjeaza :) 


                                                                                   ✿

Jurnalul unei femei simple - Saptamana 29.11 - 05.12


✿ Azi... 03.12.2021, 00.08

✿ Pe fereastra...deja noapte.

✿ In bucatarie...ciorbita de legume, acrtita zu zeama de varza si dreasa cu pasta de caju :)



✿ In casa…  e liniste si curat 

✿ Sunt imbracata... cu pijama, evident. Este miezul noptii!

✿ Ascult... respiratia Elenei. 

✿ Meșteresc... crafturi, activitati cu Elena (insipratie de la Gargarita curioasa)










✿ Citesc…  Povesti ca sa te iubesti mai mult - citesc cartea, inainte de a i-o citi Elenei, ca sa o trec prin filtrul gandirii si a principiilor mele. 

✿ Intentionez…  pentru mine intentia este egala cu hotararea. Inca nu pot spune ca "intentionez", pentru ca nu sunt foarte hotarata, dar de cateva luni imi tot blincane in cap o idee. O prietena m-a descurajat, alta m-a incurajat, o a treia a fost mai neutra. Pana la urma decizia "ne" apartine, dar trebuie sa ne gandim bine si foarte serios. 

✿ Ma gandesc… fac 

✿ Imi doresc…sa traiesc intr-o lume normala, cu oameni vertebrali. 

✿ Sunt recunoscatoare… pentru sănătate.

✿ Astept cu nerabdare… linistea! Traditionala mini-vacanta din luna februarie, departe de oameni (cine mai pleaca in vacanta in luna februarie??!!) locuri dragi, calde si calme, unde imi tiuie urechile de atata liniste

Imi place... filmele naive cu tema Crăciunului. 

✿ Nu-mi place…  

✿ Saptamana care a trecut…  de fapt, saptamana care tocmai se incheie... Luni am lucrat de acasa, am experimentat si aceasta activitate :) - si m-am bucurat de zilele libere. 

✿ Ieri.... a fost Ziua Nationala si pentru prima oara nu am simitit nevoia sa spun nimanui "La multi ani", si nu din cauza clasei politice, de la care nu mai am de mult asteptari, ci fix din cauza romanilor. A marii majoritati. 

✿ Azi... o zi extrem de solicitanta la serviciu. Ma bucur ca saptamana asta de lucru se incheie repede ;)

✿ Planuri pentru sfarsitul saptamanii… sa ne bucuram de familie, de comunitatea mica, dar foarte sudata, de la biserica si de darurile de la Mos Nicolae.

✿ Cateva planuri pentru saptamana care urmeaza…  categoric NU. Viata mea e ca un carusel, de la o vreme. Ce planuri?!

✿ O fotografie de azi...  mai multe, dar nu de azi, insa sunt foarte actuale.

Calendarul de Advent al Editurii Litera 




 

                                                                                  Va urma!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget