vineri, 12 noiembrie 2021

Cum a fost vara noastra (9) - episodul "Concediu - 4"

  Cum a fost vara noastra ( 1 ) - episodul "Amestecate" 

✿ Cum a fost vara noastra ( 2 ) - episodul "Targoviste" 

Cum a fost vara noastra (3) - episodul "Fagaras"

 Cum a fost vara noastra (4) – episodul “Din nou amestecate” 

 Cum a fost vara noastra (5) – episodul “Brasov”

 Cum a fost vara noastra (6) – episodul “Concediu - 1”

  Cum a fost vara noastra (7) - episodul "Concediu - 2"

✿ Cum a fost vara noastra (8) - episodul "Concediu - 3"

✿ Cum a fost vara noastra (9) - episodul "Concediu - 4"

✿ Cum a fost vara noastra (10) - ultimul episod 

Din zona Vadu Crisului am plecat spre Suncuius - Unguru Mare , din pacate vreme nu a fost foarte prietenoasa, stiam sigur ca va ploua. 

Accesul in pestera se face pe un pod suspendat, vizitarea doar cu ghid, in grupuri. Pestera este electrificata si (semi)amenajata, daca e sa ma intrebati pe mine. In fapt, urmeaza sa fie amenajata, s-au primit fonduri  europene, lucrarileurmand sa inceapa. Va fi prima pestera din tara care va permite accesul persoanelor cu dizabilitati, datorita faptului ca planul pesterii este destul de drept.

Pestera este unica datorita faptului ca acolo se gaseste crisit, un mineral rar care da apei o culoare albicioasa, laptoasa. 

Marea atractie a zonei este plaja de la Suncuius, dar noi cand am ajuns acolo ploua. Lucru care pe mine nu m-a deranjat foarte tare, pentru ca pentru mine ploaia este similara cu linistea. Am zabovit ceva timp acolo, cat sa mancam, apoi ne-am intors la pensiune si ne-am incalzit la piscina interioara a unitatii de cazare. Ajunsesem la cazare destul de infrigurati, o tolaneala pe sezlong, la caldura, e cam tot ce iti poti dori :)

A doua zi, inainte de plecarea spre Sibiu, urmatoarea noastra destinatie, ne-am intors la Suncuius unde ne-am bauta cafeaua in tihna. 











                                                                             Va urma


2 comentarii:

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget