miercuri, 10 noiembrie 2021

Cum a fost vara noastra (8) - episodul "Concediu - 3"

  Cum a fost vara noastra ( 1 ) - episodul "Amestecate" 

✿ Cum a fost vara noastra ( 2 ) - episodul "Targoviste" 

Cum a fost vara noastra (3) - episodul "Fagaras"

 Cum a fost vara noastra (4) – episodul “Din nou amestecate” 

 Cum a fost vara noastra (5) – episodul “Brasov”

 Cum a fost vara noastra (6) – episodul “Concediu - 1”

  Cum a fost vara noastra (7) - episodul "Concediu - 2"

✿ Cum a fost vara noastra (8) - episodul "Concediu - 3"

✿ Cum a fost vara noastra (9) - episodul "Concediu - 4"

✿ Cum a fost vara noastra (10) - ultimul episod 

Pana acum zece zile, credeam ca Pestera Vadu Crisului este cea mai frumoasa dintre cele vizitate de noi, dar Pestera Ialomitei le intrece pe toate. Insa despre asta intr-o postare viitoare. 

Drumul pana la pestera Vadu Crisului este accesibil, pe drum ne-am intersectat si cu familii tinere, cu copii sub 2 ani. La liziera padurii, trecand prin satul Vadu Crisului,  este o parcare unde am lasat masina si am plecat la pas prin padure. Un drum usor, de aproximativ 20-30 de minute. Pestera este amenajata, iar domnul de la intrare este dispus sa va dea toate informatiile de care aveti nevoie. La indicatiile lui, la intoarcere, am mers pe alt drum, unde am mai incercat sa vizitam o pestera neamenajata, dar era foarte multa umiditate si prea mult noroi, iar noi nu foarte echipati si am renuntat.



                    Pestera este foarte frumoasa, fapt care se vede si in foto. Este foarte colorata :)


...
Foarte aproape de pestera este Cascada de la Vadu Crisului, care desi nu seamana, mie mi-a amintit de cascada Bigar. Acest punct este un loc de oprire pentru turistii care fac rafting. Chiar cand eram si noi acolo, a oprit un grup mare, vesel,  galacios in sensul bun al cuvantului. Au zabovit mai multe minute, timp in care, unii dintre cei mai curajosi au sarit in apa. Apa de munte, adica foarte rece ;)) 
Pentru anul viitor am pus pe lista o cursa de rafting, sunt acceptati copiii de la +4 ani. 


 


Cum spuneam, la intoarcere am mers pe alt drum, fix pe calea ferata, Via Ferrata a zonei. Pe acest traseu sunt zone amenajate unde se fac catarari cu instructori specializati, totul este foarte organizat. Si catararile sunt pe lista pentru anul viitor.  
                                                 Ne-am intors la masina pe calea ferata....

.....am incercat sa vizitam Pestera Casa Zmeului, dar cum spuneam mai sus, fiind neamenajata, era greu de vizitat. 


 
De acolo am plecat spre Unguru Mare...

Va urma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget