duminică, 5 septembrie 2021

Cum a fost vara noastră (4) - episodul "Din nou amestecate"

  Cum a fost vara noastra ( 1 ) - episodul "Amestecate" 

✿ Cum a fost vara noastra ( 2 ) - episodul "Targoviste" 

Cum a fost vara noastra (3) - episodul "Fagaras"

 Cum a fost vara noastra (4) – episodul “Din nou amestecate” 

 Cum a fost vara noastra (5) – episodul “Brasov”

 Cum a fost vara noastra (6) – episodul “Concediu - 1”

  Cum a fost vara noastra (7) - episodul "Concediu - 2"

✿ Cum a fost vara noastra (8) - episodul "Concediu - 3"

✿ Cum a fost vara noastra (9) - episodul "Concediu - 4"

✿ Cum a fost vara noastra (10) - ultimul episod 


Ne-am fotografiat in rapita, nu puteam rata momentul...

Ne-am racorit la piscina...


  Am facut unele activitati, pentru ca vara e un anotimp minunat. Ne ofera o libertate pe care nu o avem in restul anului. 

Un tatic a sapat o groapa in care copiii au facut noroi. Pentru ce e buna vara, daca nu ne murdarim ca purceii?! 

Dupa ce s-au saturat de mozoleala, am pus un bidon gol si taiat, in groapa, dar am avut grija sa ramana afara cam 10-15 cm din inaltimea lui, apoi l-am "zidit" cu noroi. Inauntru am pus bicarbonat, copiii au pus colorant alimentar rosu si galben, apoi au turnat otet. Mare fericire pentru ei sa vada cum erupe vulcanul!






Am vizitat Arcul de Triumf, iar Elena si-a facut repede un prieten, pe Tudor. 
Fiind in plina vara era inca lumina, desi am mers destul de tarziu. Cum Arcul de triumf se poate vizita anul acesta, in fiecare weekend, pana pe data de 17 octombrie, vom reveni ca sa vedem orasul de sus si pe inserat.







Va urma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget