duminică, 7 noiembrie 2021

Cum a fost vara noastra (6) – episodul “Concediu - 1”

        Cum a fost vara noastra ( 1 ) - episodul "Amestecate" 

✿ Cum a fost vara noastra ( 2 ) - episodul "Targoviste" 

Cum a fost vara noastra (3) - episodul "Fagaras"

 Cum a fost vara noastra (4) – episodul “Din nou amestecate” 

 Cum a fost vara noastra (5) – episodul “Brasov”

 Cum a fost vara noastra (6) – episodul “Concediu - 1”

  Cum a fost vara noastra (7) - episodul "Concediu - 2"

✿ Cum a fost vara noastra (8) - episodul "Concediu - 3"

✿ Cum a fost vara noastra (9) - episodul "Concediu - 4"

✿ Cum a fost vara noastra (10) - ultimul episod 

Ar fi trebuit sa plecam in Grecia, un grup mai mare, dar din anumite motive despre care nu am sa povestesc - nu vad rostul - am hotarat ca amanam plecarea pentru anul viitor. Pe mine nu ma deranjeaza, pot sa-mi fac linistita concediile in Romania.

Nu am avut nicio idee, m-am lasat purtata de val, adica de dl.sot care a pregatit itinerariul. Cum nu suntem  consumatori de concedii la mare, am ales sa combinam muntele cu balaceala si asa am ajuns in judetul Bihor, zona inca neexplorata de noi. 

Pentru ca era in drum, prima oprire a fost la Salina Turda. Iar aglomeratie, iar coada la intrare de cel putin jumatate de ora. Suntem obisnuiti sa ne facem concediile in extra-sezon, cand nu e deloc aglomerat. Sa mergi in concediu in luna august, poate fi, din anumite puncte de vedere, un chin. 








Apoi ne-am vazut mai departe de drum, foarte aproape de Suncuius, unde am rezervat cazare. O locatie excelenta, zona foarte pitoreasca, cu acces usor si rapid catre pesterile din zona, Oradea si Baile Felix. 
Oradea este un oras frumos, isi merita numele. Reabilitarea Cetatii nu s-a terminat, mai e de lucru ici, colo, dar  va recomand sa nu o ratati in caz ca ajungeti in oras. Au un muzeu foarte interesant, foarte bine realizat, un periplu prin mai multe perioade din istoria Romaniei si nu numai.
















                                                                            Va urma!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget