sâmbătă, 14 august 2021

Cum a fost vara noastra ( 1 ) - episodul "Amestecate"

  Cum a fost vara noastra ( 1 ) - episodul "Amestecate" 

✿ Cum a fost vara noastra ( 2 ) - episodul "Targoviste" 

Cum a fost vara noastra (3) - episodul "Fagaras"

 Cum a fost vara noastra (4) – episodul “Din nou amestecate” 

 Cum a fost vara noastra (5) – episodul “Brasov”

 Cum a fost vara noastra (6) – episodul “Concediu - 1”

  Cum a fost vara noastra (7) - episodul "Concediu - 2"

✿ Cum a fost vara noastra (8) - episodul "Concediu - 3"

✿ Cum a fost vara noastra (9) - episodul "Concediu - 4"

✿ Cum a fost vara noastra (10) - ultimul episod 

 Dupa izolare ne-am dorit sa ne plimbam foarte mult. Nimic neobisnuit!

Cum biserica la care mergem este aproape de Muzeu Satului, ne-a fost la indemana sa ne plimbam pe acolo. Era sfarsitul lunii mai. Iunie a fost, dupa cum stiti, o luna foarte ploioasa si friguroasa. Ne-am pregatit/rezervat de trei ori un weekend la munte, pe care l-am si anulat de tot de atatea ori.

Am urmarit vremea pe aplicatii, am sunat si la Institutul National de Meteorologie, sa ne asiguram ca vremea este buna sau nu de drumetii.

In situatia asta, te multumesti cu ce iti ofera orasul. Dar cum traim in capitala, orasul e destul de ofertant.




Am primit in dar un melc

Am invatat lucruri noi la Oraselul Cunoasterii

Am facut impreuna placinte.
Am studiat natura cu lupa, impreuna cu N.


Si tot impreuna cu N si mamica ei, am fost sa vedem luna plina. Am reusit sa le tinem treze pana dupa 11, ne-am luat binoclurile si am plecat in cauratea lunii. Dar nu inainte de a citi "Chit si Ront si luna de branza cea fermecata" . Am avut si rachete pe care le-am bricolat exact dupa tutorialul din carte.

Pe fete le-am imbracat foarte pretios, cu rochite pe care le-ar fi imbracat in mod normal la un eveniment ;))
Am ajuns acasa in jurul orei 1, foarte obosite, dar fericite ca am vazut luna deasupra magazinului Cora ;)))))))))

Va urma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget