sâmbătă, 29 mai 2021

14 zile...10 zile...5 zile.....

 Da, am bifat-o și pe asta! Când rata de infectare a scăzut foarte, foarte mult și toată lumea se pregătea de relaxări, a venit rândul nostru: am avut toți covid, o fază ușoară. Elena nu a avut absolut nimic, dacă nu o testam putea sa treacă drept un copil foarte sănătos, iar noi am avut pe rând usturimi de nas, tuse foarte ușoară scurt timp, lipsă gust-miros, dar au revenit repede, somnolență. Saturația a fost tot timpul 98-99.


Mult mai greu a fost sa suport o singură întrebare care mi-a fost pusă de mai multe ori pe zi: "noi când ieșim afară?"

Niciodată nu am crezut despre covid ca "este doar o gripă". Chiar dacă am trecut foarte ușor prin boală, acum pot să spun ca este total atipic. Nu am avut niciun simptom clasic de gripă-răceală. Știam, citisem, auzisem că usturimea pe nas este un mare semnal de alarmă, iar la noi așa a început. In general starea de somnolenta-oboseala a fost virulenta, acută, eram bine apoi dintr-o dată simțeam nevoia sa ma întind imediat in pat. Mai greu era să adormim, nu ne lăsa Elena. Ne striga ca un boboc de rață: "MAMIIII, TATIIIII", apoi ne gâdila. Făcea orice ca sa nu ne vadă dormind. O înțeleg perfect! Nici mie nu-mi plăcea sa o văd pe mama dormind la prânz, când eram copil. I-am explicat ca avem covid si ca oamenii in alb nu ne lasă sa ieșim din casă, argumente fără însemnătate pentru ea. A spus ca ea nu are nimic, apoi s-a apucat sa se certe cu virusul, să-l pună pe fugă. 

Privind in urmă, cele 14 zile de izolare au trecut repede. Mai ciudat a fost când am ieșit din casă, sa mergem pe stradă, sa facem lucrurile normale. 

Sunt foarte, extrem de recunoscătoare că a fost o fază atât de ușoară, dar mai ales ca până acum ne-am văzut de viață aproape normal. Dacă ați mai citit pe aici, știți că atitudinea noastră față de virus, a fost de prudență moderată, in sensul ca am respectat toate regulile, dar am încercat sa ne vedem normal de viață, atât cât s-a putut in condiții de pandemie.

Una peste alta, mă bucur de anticorpii primiți cadou 🙂

8 comentarii:

  1. Ati trecut cu bine, slava Domnului! Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si noi am avut, dar cu simptome putin mai accentuate. Si mie mi s-a parut greu ca trebuia sa avem grija de bebeluse si de copii mari cand tot ce îmi doream era sa dorm.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ca ați trecut cu bine!
      Într-adevăr, oboseala asta de la covid nu se compară cu nimic, nu se combate cu nimic.

      Ștergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget