sâmbătă, 11 ianuarie 2020

Jurnal

Pentru azi…
Sambata, nu-stiu-cat ianuarie  (nu am avut curiozitatea sa vad in ce data suntem, pc-ul nu arata) 2020, 11:12 dar pana am publicat postarea s-a facut ora 13:32
Pe fereastra
Nori, dar pana am publicat postarea, a iesit soarele.
In bucatarie
Nu stiu ce e pe acolo. Am intrat doar sa-mi iau cafeaua. De masa de dimineata a Elenei s-a ocupat tatal ei J
In casa
Curat, jucarii imprastiate, Veronica
Sunt imbracata
Pijama, evident. Intre timp m-am imbracat in haine de casa. 
Ascult
Cum baraie PC-ul sip e Margareta Paslaru in “Veronica”. Veronica s-a terminat pana am publicat eu postarea.
Mesteresc
Da, mesteresc, va arat in curand - Dulapul rosu si o comoda
Citesc
…REcitesc.
Intentionez
     Am semanat lavanda, as vrea sa plantez foarta multa, si sa amenajez putin prin curte, la tara.
   ✿Sa fac ornamente de Craciun. Da, deja ma gandesc la decoratiuni de Craciun. Ma gandesc sa incep prin octombrie, sa fac foarte multe, pentru a putea face cadou de Sf.Nicolae, si sa folosesc scortisoara, anason, nuci, covrigi, felii de mere si portocale deshidratate, conuri de brad. Vreau sa impodobesc bradul cat mai rustic. Anul asta nu am putut, desi am vrut, penru ca ar fi trebuit sa pun in brad si covrigi, dar i-ar fi mancat Elena.
Ma gandesc…
Ca aceasta rublica si “Intentionez” sunt similare.
Imi doresc
Sa folosesc mai multe produse de la Apiterra, din mai multe motive, intre care ar fi: 
     contin 98% ingrediente naturale, 
    ✿ am deja o crema si e un produs foarte bun, 
     ajut economia romaneasca.
Sunt recunoscatoare
Pentru sanatate si pentru dispozitivul de siguranta pe care l-am cumparat  de la Jumboo, Doamne!! Cautand sa vi-l arat, l-am gasit la eMag cu 74 de lei, redus de la 135. EU L-AM CUMPARAT DE LA JUMBO CU 10 LEI. 
10 LEI!!!!!!!!!!!!!!!!
Astept cu nerabdare
Nu neaparat cu nerabdare, dar astept urmatoarea excursie ;)) am facut deja rezervare la Tusnad, dar daca nu ninge, nu mai mergem. Si, din pacate, sunt sanse reale sa stam acasa. E foarte putina zapada chiar si acolo, in plus, plimbarile cu sania nu mai sunt cu sania, ci cu caruta.
Imi plac…
Filmele de Craciun. E adevarat ca acolo nimic nu are legatura cu nasterea lui Hristos, dar imi place ca actiunea se petrece in comunitati mici, unde oamenii se cunosc intre ei de-o viata, se ajuta real, lucrurile au o rezolvare, totul e curat, impecabil, caracterele la fel. Adica tot ce nu se intampla in viata reala, desi ar trebui.
Nu-mi place…
De mine cand sunt delasatoare.
Saptamana care a trecut
O saptamana normala, Slava Domnului!
Ieri…
Am facut cozonac, tot testez retete.
Azi..
Beau cafeaua in tihna, mesteresc, scriu pe blog…
Planuri pentru sfarsitul saptamanii…
Nimic deosebit.
Cateva planuri pentru saptamana care urmeaza
Trebuie sa fac vizite la spital, unei rude-prietene care este internata pentru o operatie grea.
Un citat preferat pentru azi...
<<Primejdiosul parinte Natanail a murit in pace, deosebit de linistit si de smerit. Cand doctorii au propus sa ii puna un stimulator cardiac, el l-a implorat pe parintele egumen san u faca acest lucru:
  - Parintilor, inchipuiti-va, a spsu el, sufletul voieste sa plece la Dumnezeu, iar un aparat electric il vara cu forta inapoiin trup! Lasati-mi sufletul s plece cand ii va veni ceasul!>>
O fotografie de azi...
Mi-am incalcat promisiunea si am facut o poza cu telefonul, desi aparatul era la o intindere de mana si o deschizatura de fermoar.
  Pe curând! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget