sâmbătă, 18 ianuarie 2020

Lesă pentru copii

Da, știu cum sună "lesă" pentru copii. În realitate este vorba despre un sistem  de siguranță - ca acesta - dar eu îl numesc lesă, din amuzament.
O singură dată, acum vreo doi ani, am văzut un tătic și un băiețel legați cu acest sistem. 
Ulterior am văzut la Jumbo, dar nu am vrut sa cumpăr, ba mai mult, chiar am uitat ca exista acest dispozitiv. 
Drumurile cu Elena în magazine au devenit epuizante pentru mine, dar foarte amuzante pentru ea. Dacă la hipermarket e mai ușor sa o țin atentă, pentru ca participă la cumpărături (ea pune în coș, eu scot 😁) in magazinele de îmbrăcăminte devine totul o comedie neagră. Ca sa pot alege ceva (ca un detaliu, este vorba de raioanele pentru copii) fie o țin de mână, fie o țin în brațe, dar orice variantă aleg ma epuizează. Dacă o las în voia ei, aleargă printre culoarele cu îmbrăcăminte, ca într-un labirint. Dar nu se mulțumește să alerge doar în apropierea mea, ei îi place să exploreze întreg magazinul. Imaginați-vă ce înseamnă asta la H&M! 
Răbdarea mea a ținut până într-o zi când, la H&M fiind, a început sa alerge, amuzantă foarte, eu după ea, pentru ca ieșea din magazin și ar fi luat-o pe scări. 
Credeți-mă ca m-am simțit fix ca familia McCallister, în Singur acasă 2, când alergau în aeroport panicați ca pierd avionul. 
Instant mi-am amintit de "lesă". 
Sistemul de siguranță a devenit un accesoriu pe care îl am mereu în geantă, pentru ca nu știu niciodată când am nevoie de el. 
L-am cumpărat de aproape doua luni, dar nu l-am folosit decât de doua ori. Prima oară pentru ca eram într-o zona intens circulata de mașini, iar ea nu ma lăsa să o țin de mână, a doua oara la Târgul de Crăciun, seara, în aglomerație.
In sfârșit am fost și eu relaxata! Sistemul este foarte bine gândit, copiii nu se pot răni și nu îl pot desface. Are numai părți moi, toate părțile dure sunt acoperite. 
Soțul este mult mai relaxat decât mine, el nici nu visează să folosească așa ceva. 
Dacă va interesează să achiziționați, la Jumbo costă 10 lei și va asigur ca nu e nevoie sa cumpărați on line un produs similar, dar la un preț de 10-15 ori mai mare. Și acesta, așa ieftin, își face treaba foarte bine! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget