sâmbătă, 11 ianuarie 2020

O zi de iarnă

Una dintre marile mele dorinte este sa fotografiez cat mai mult cu apartul, chiar daca azi am dat din nou dovada de lene. Desi camerele telefoanelor au ajuns la niste performante uluitoare, de neconceput pana de curand, nu imi doresc un telefon cu care sa fotografiez. Mi-e incomod cu DSLR-ul pentru ca e greu, dar prefer sa il port dupa mine. Nu mi-l pot imagina, pe Sorin Onisor, de exemplu, facand poze cu telefonul ;)) Eu am fotografiat atat de putin in ultima vreme, incat am inceput sa uit din setari. 
Sambata trecuta am avut parte de o zi rece, dar insorita, de primavara timpurie, mai degraba, decat de inceput de ianuarie. Am petrecut mult timp afara, in curte, la soare, spre bucuria Murei, care s-a bucurat ca am fost langa ea mai mult timp.Dintre toti, Elena a fost cea mai fericita pentru ca a avut ocazia sa faca ce ii place ei cel mai mult: baloane de sapun!
Cum spuneam intr-o postare de anul trecut, recomand Ciobanestii de Bucovina familiilor cu copii, dar care au o curte mare. Fiind ciobanesti au nevoie de multa miscare. Singurul pericol real, si nu doar pentru copii, chiar si pentru adulti, este ca, fiind catei mari, grei, masivi, pot trânti foarte tare sau zgaria rau, dar din joaca. Asta e si motivul pentru care Mura e in tarcul ei si nu libera printre noi. Dar Mura are tarc mare, de aproximativ 190 mp.
In cateva imagini, asa poate fi o zi de iarna :)


























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget