duminică, 12 ianuarie 2020

Reconditionari - dulapul rosu si o comoda

   ✿ Dulapul rosu
   ✿ Comoda

In sfarsit ✿ dulapul rosu e gata, l-am dus acasa la el, dupa un an. De fapt e gata din august, dar am incercat sa ii fac un model pe sertare, in interior, si pentru ca nu mi-a placut deloc ce a iesit, dar nici nu am gasit timp (sau energie) sa-l refac, l-am abandonat din nou, pana acum cateva zile.
 Cum se vede si in link, a fost alb initial, dar vopsit peste acest rosu. Oricum asta e mai putin important, finalul conteaza. Fiindca va sta intr-o biserica l-am gandit simplu, intr-o culoare care sa nu il scoata in evidenta, Antracit - Borma Wachs. Modelul este traditional romanesc, lucrat cu sablon, l-am aplicat in fata si in spate, iar cel simplu in stanga si dreapta, dar numai la nivelul de jos pentru ca nu am vrut sa fie deloc incarcat. 
E un mobilier aparte pentru ca este foarte, dar foarte greu, abia il puteam muta din loc! Din cauza ca sertarul era foarte gros, am avut ceva probleme sa gasesc un maner care sa il cuprinda. Si asta m-a tinut putin pe loc. 
In final arata cum se vede in ultima fotografie. De fapt poza...






Fata - sertar
Spate
Lateral



✿ Comoda

 Mi-e imposibil sa gandesc o piesa de mobilier pentru mine, fara sa mi-o imaginez invechita. Pentru mine, aspectul deteriorat este o intoarcere in timp, in vremuri decente, mai calme, mai asezate. 
Ce se vede in fotografii este o comoda simpla, din pal, culoarea wenge. 
Interiorul l-am vopsit cu roz antic de la B.W, iar exteriorul cu ivory si cateva pensule maro-tutun, apoi am curatat ca sa obtin aspectul invechit. 








Pe curand!

2 comentarii:

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget