sâmbătă, 25 ianuarie 2020

File de jurnal

 Pentru azi…
Sâmbăta, 25 ianuarie, 18:33
 Pe fereastra
Întuneric. Azi a fost foarte cald pentru o zi de ianuarie. 10 grade.
 In bucatarie
Curat. Din meniu ciorba și friptură de pasare de țară. 
 In casa
Curat și ordine. 
 Sunt imbracata
Pijama. Azi nu am ieșit din casă. Și ce bine e! 🤭 
 Ascult
Dialoguri din "Friends" și mașina de spălat. 
 Mesteresc
Ma gândesc sa mai fac câte ceva la un scaun după ce scriu în jurnal. Sunt singură acasă și am timp. 
L. E
 Citesc
…REcitesc.
 Intentionez
      Să fac curat în lista de bloguri. Am șters multe pentru ca, deși îmi plac, aș găsi lucruri interesante în multe, nu am timp sa le citnesc. M-am fidelizat pe câteva și îmi ajunge. 
 Ma gandesc
Să mai încerc și alte tipuri de vopsea pe bază de cretă. 
 Imi doresc
Sa se remedieze defecțiunea la internet. E mult mai bine la calculator comparativ cu telefonul. 
 Sunt recunoscatoare
Pentru sănătate. 
 Astept cu nerabdare
Nu neapărat cu nerăbdare, dar aștept primăvara. Sau niște ninsori serioase. 
 Imi plac…
Nămeții de zăpadă, chiar dacă produc haos într-un oraș cum este Bucureștiul. Pe mine nu ma deranjează. Ba chiar ma bucur la fel ca în copilărie. 
 Nu-mi place…
Iarna asta. Nu sunt amatoare de frig, umezeală și ger, dar îmi place normalitatea. Dacă e normal sa fie frig, sa ningă și sa fie ger, pentru ca e iarna, pai sa fie! 
 Saptamana care a trecut
Rutină. 
 Ieri…
Vizită la spital.
 Azi..
Am gătit și am stat în casă. 
 Planuri pentru sfarsitul saptamanii…
Am anulat rezervarea la Tușnad. Era totul aranjat, aveam rezervare și pentru plimbarea cu sania. Din cauza lipsei zăpezii, plimbările se fac cu căruța. 
Nu puteam accepta plimbarea cu căruța, după ce anul trecut ne-am bucura de asta:

 Cateva planuri pentru saptamana care urmeaza
Sa mergem la Therme până împlinește Elena 3 ani, ca să putem sta în zona pentru adulți, unde copiii până în trei ani au acces. În zona pentru copii e un mare haos, în plus, nu s-a părut chiar mai frig decât în zona Palm, iar la tobogane apa era rece. 
 Un citat preferat pentru azi...
<<......... >>
 O fotografie de azi...
Mi-am incalcat promisiunea si am facut o poza cu telefonul, desi aparatul era la o intindere de mana si o deschizatura de fermoar - valabil și săptămâna asta, din păcate. 
Nu-l pot ignora 😉

Iarnă fără zăpadă 

Liniște...


  Pe curând! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget