vineri, 9 octombrie 2015

Sos salsa, varianta mea


Am folosit:

2 kg rosii
putin ulei de masline
doi morcovi potriviti
o radacina de pastarnac
o telina potrivita
4 cepe mai mititele sau 2 mai mari
✿ cativa catei de usturoi
 sare
 bulion de ardei sau un ardei kapia
 un gogosar 
 sare si mirodenii (eu am pus oregano, maghiran, busuioc si cimbru)
 ardei iute, dupa gust
 o lingura de otet


Toate blenduite si fierte pe aragaz, in tuci, pana se obtine o pasta mai groasa. Ideal este sa taiati de mana toate ingredientele, pentru ca sosul trebuie sa fie grosier, nu fin, dar eu m-am grabit. Mie mi-au iesit 5 borcanele mici. 

7 comentarii:

  1. :)) cand am citit titlul zic uite Alina s-a inscris la un curs de salsa:) Reteta o voi incerca negresit,am sa i adaug si ardei iute:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie nici nu mi a trecut prin cap :)))

      Ștergere
    2. Am modificat titlul, cred ca e mai bine acum.

      Ștergere
  2. Arata tare tare bine ,..pare usor tare de facut si rezultatul pare garantat.Multumim si..pofta buna..

    RăspundețiȘtergere
  3. Vad ca nu va opriti din experimentat diverse bunatati. :D
    Pofta buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ehe, si din ce am facut in ultima vreme (mustar, salsa) eu nici nu mananc ;))

      Ștergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...