joi, 15 octombrie 2015

Răsfăț de după amiază

Dintre toate gusturile din lume, cel mai mult imi place gustul de capuccino. Bine...gustul acela pe care il stim noi, si care nu cred ca e cel original. Din cate stiu, capuccino, inseamna cafea cu spuma de lapte si nu cafea+lapte. Eu, in postare, ma refer la gustul neoriginal, de cafea+lapte.
In fine, trecem peste, pentru ca nu-mi propun sa tin lectii pe care nu le stiu nici eu prea bine :)
Aveam prin casa, de prin iarna cumparata, o punga cu inka. Nu stiu cum, mi-a venit stralucita idee sa imi prepar inka cu lapte. Ce greseala!! :)) Am reusit sa obtin gustul "acela" care imi place atat de mult, asa ca ma tem ca am cam devenit dependenta. Ce-o sa ma fac in post, ca uite acus vine ;)) Atunci sa vezi vointa testata si exersata la maxim :))
Aproape ca astept toata ziua, ora dupa amiezei, pentru rasfatul meu (aproape) zilnic :)
Acum, ca a venit frigul, imi place sa incalzesc foarte tare laptele, sa sorb fiecare inghititura, si sa cred ca bând incet, bunatatea asta va dura mai mult ;))

4 comentarii:

  1. Si la mine efortul in post cel mai mare e laptele din cafea:). Totusi laptele de alune/migdale, in combinatie cu cafeaua da ceva baubil (nu in cantitatea in care ti-ai pus tu in inka). Si eu acum beau salep (lapte fierbinte ingrosat cu scortisoara); comfort food cum spun americanii tare mai e faina:)

    RăspundețiȘtergere
  2. ne-am jucat cu fluturasii!a fost nostim!

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget