duminică, 25 octombrie 2015

Jurnalul unei femei simple

Pentru azi
25 octombrie 2015, 16:54
Pe fereastra...
senin si cald. O zi perfecta!
In bucatarie...
asa cum im place: ordonat si curat :)
In casa...
la fel ca in bucatarie :D
Sunt imbracata...
maleta gri,  fusta de blugi, larga, dres bleumarin. 
Mesteresc...
nimic acum, dar mi-am dat seama ca a ramas neatinsa de decupajele mele, cutia in care tin manacrea lui Costica. Asadar urmeaza o transformare :)
Citesc...
.....mmm....mai mult articole de pe internet.
Intentionez...
multe, chiar multe...
Ma intreb...
ce efect va avea masca de par.
Ma gandesc…
sa-mi aplic pe par o masca cu lamaie si miere. 
Sper/imi doresc...
sa reusesc sa ma scot din zona de confort, in general.
Sunt recunoscatoare...
 pentru ca avem sanatate, noi si cei dragi. Iti multumesc, Doamne!!
Astept cu nerabdare...
sa schimb masina de spalat :)
Invat/am invatat... 
ca trebuie sa fiu mai atenta la detalii, in unele situatii. Si sa ma concentrez mai bine.
Ascult...
nimic. E foarte liniste.
Unul din lucrurile preferate...
mirosurile amestecate de mirodenii.
Nu-mi plac...
nu-mi place frigul :P
Saptamana care a trecut...
plina si frumoasa.
Azi…
am mers la slujba, apoi mi-am baut cafeaua in curte, la soare :)
Ieri…
obositor dar frumos.
Cateva planuri pentru saptamana care urmeaza...
am planuri bine stabilite pentru luni si marti, apoi e posibil ca un telefon sa-mi schimbe total programul. In bine!
Planuri pentru sfarsitul saptamanii…
e prea departe :)
Un citat preferat...
"Nici frumusetea primaverii, nici cea a verii nu au farmecul si gratia pe care le-am vazut intr-o singura infatisare a toamnei" - John Done

O fotografie de azi...
...doua. Cand vine vorba de toamna, nu ma pot abtine. V-am mai spus ca ador toamna? Cred ca v-am mai spus de 1000 de ori. Si o sa va mai spun, inca n-am ajuns la 10.000. Ador toamna! 1001 ;))


8 comentarii:

  1. Din floricelele/fructele acelea roz, inainte sa se coaca si sa se desfaca imi faceam cand eram copil margele-le insiram una dupa alta cu ac si ata:). Eu tin mancarea lui Shuba intr-un cos :) din iarba de mare, daca ar fi mai frumos nu i-as mai tine mancarea care miroase asa urat:)). Sa bei cafeaua la soare este o mare bucurie. O saptamana cum iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. *Acum ii poti face margele Ilincai :P
      *Mancarea miroase oribil, nu stiu cum o pot manca ;))
      *Soare de toamna sau primavara. De cel de asta vara sa nu aud!
      *Imi doresc o saptamana buna pentru toata lumea!

      Ștergere
  2. Ce dragute sunt pozele.
    Si eu iubesc toamna :))

    Mancarea aia e foarte proasta pentru pisici..eu ii hranesc cu conserve, organe de pasare, carne, grasime, lapte de tara, caimac de la lapte de tara, galbenus crud dar fara albus ca albusul are avidina care impiedica absorbtia biotinei, ce nutrienti sa ia din bobitele alea?
    Boabele alea sunt responsabile de diabet, hipotiroidism, cancer si alte boli cronice la animale.
    Le-am dat si eu boabe din alea pana am avut probleme cu motanul cu uretra blocata, a fost nevoie de sonda si mult stres pentru mine si am schimbat dieta lor, acum sanatatea lor e excelenta.
    Daca nu se pot inlocui bobitele macar de cateva ori pe saptamana sa primeasca si altceva care sa le ofere nutrienti, as recomanda pipotele si inimile ca sunt si mai ieftine, si ficatul e bun dar nu in cantitate mare deoarece are multa vit a si un exces de vit a poate duce la toxicitate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pfua, cate informatii, multumesc :)
      Si Costica a fost foarte bolnav acum 2 ani, a avut o infectie urinara foarte puternica, si cu ocazia asta am aflat ca are si nisip la rinichi. De atunci ii dau bobite de la Royal. Nu am mai avut probleme.
      El mai mananca si carnita pt ca a devenit cam cersetor si nu se lasa pana nu-i mai pica si altceva ;))

      Ștergere
    2. Infectiile urinare le fac tot de la boabe..a avut si motanul meu si l-am tratat cu otet de mere bio de la rinatura, cumparat de la plafar..
      Eu imi hraneam puii tot cu royal canin si motanului meu i s-a blocat uretra, apoi a avut si un episod de cistita, dupa ce a avut cistita i-am schimbat dieta si de atunci nu mai avem probleme.
      Royal canin si mai toate boabele au cereale in ele, pisica e obligatoriu carnivora, nu are sistemul digestiv adaptat digestiei cerealelor..
      Boabele sunt echivalentul mc donalds pt oameni, de aceea pisicile hranite cu boabe sunt bolnave ca si oamenii care mananca junk, asa au ajuns felinele sa aiba o sumedenie de boli cronice.
      Uite, daca o sa ai curiozitatea sa citesti cam ce ingrediente sunt in "hrana" pentru pisici http://truthaboutpetfood.com/

      Si uite aici site-ul de unde am invatat cum sa tratez motanul de cistita cu otet
      http://www.earthclinic.com/pets/cystitis.html
      si tot acolo o sa gasesti ca otetul e bun si la problemele urinare cand sunt implicate si pietrele.

      Sper ca nu te simti bombardata :))) dar am zis sa scriu pt ca stiu cum e sa iubesti un animalut si sa aiba probleme si ce face mancarea asta comerciala sanatatii lor.
      La noi tratamentul alopat nu a dat rezultate, motanii care ajung sa aiba uretra blocata in marea majoritate mor pentru ca episodul se va repeta, tratamentul alopat nu functioneaza.
      Veterinarii nu te invata ce inseamna hrana adevarata si ce inseamna sa hranesti un motan (mai cu seama un motan sterilizat) cu hrana uscata care are un nivel foarte scazut de umiditate in ea, motanii sunt mai predispusi decat pisicile pt ca uretra lor e ingusta si au cu atat mai multa nevoie de hrana umeda.

      Ștergere
    3. Nu ma simt bombardata, stiu ca ai dreptate. Mi-a placut mai ales fraza asta :"Royal canin si mai toate boabele au cereale in ele, pisica e obligatoriu carnivora, nu are sistemul digestiv adaptat digestiei cerealelor.." Perfect adevarat!

      Ștergere
    4. Ah, bine ca nu te simti bombardata :)) imi fac mea culpa si recunosc ca sunt foarte patimasa cand vine vorba de subiectul asta pt ca am suferit fff mult cand a avut motanul meu probleme.
      Va doresc numai zile senine si blanosii sa fie mereu veseli si dragalasi asa cum stiu ei sa fie.
      O saptamana frumoasa!

      Ștergere
    5. Stiu ca ai dreptate, mai ales ca am avut exemplu concret cu pisica verisoarei mele. Daca se lua dupa medici, care i-au zis sa tina pisica la regim si sa nu-i dea carne!!, probabil pisica murea. Vara-mea i-a dat sa manance numai carne si a pus-o pe picioare. Avea pancreatita. Povestea e mai lunga, nu am timp sa detaliez. A nu se intelege ca am ceva cu medicii, dar ca si la oameni, alopatia poate face mai mult rau. A nu se intelege ca am ceva cu alopatia, dar trebuie sa avem foarte mult discernamant cand tratam o boala. Fie la oameni, fie la animale. Dar asta e o dicutie asa de lunga si delicata...

      Ștergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...