vineri, 9 octombrie 2015

Mozaicul lunii septembrie

Buna ziua, fete dragi :)
Constat ca a trecut mai bine de-o luna de cand nu am mai scris pe blog. In toata luna asta am facut multa treaba, am fost mult pe drumuri sau prin bucatarie ;)) In septembrie nu s-a intamplat nimic notabil, a fost o luna ca multe altele, si cred ca asta e cu adevarat "notabil". E posibil sa ma repet, si sunt convinsa ca imi veti da dreptate, dar asta e semn ca toata lumea e bine, ca viata a avut cursul ei firesc. 
Din pacate anul asta, cel putin pana acum, am fost foarte, foarte, lenesa la fotografiat. Azi vreau sa va arat cateva fotografii pe care le-am facut (in sfarsit!!!!), cu binecuvantarea parintelui, din turla bisericii de la tara :)
In fotografia mare este casuta noastra. Se vede ca in fata casei avem ca vecin doar....linistea. Ador sa adorm cu fereastra deschisa, chiar pana tarziu in toamna, doar ca sa ascult glasul satului. Un coctail de sunete de care nu m-as putea lipsi : cantecul greierilor, latratul cainilor, trenul care se aude in departare, si orocaitul broastelor. Nici macar cucuveaua nu mai reuseste sa-mi provoace sentimente de teama. E si ea de "acolo". Ar fi nefiresc fara.
Odata cu venirea toamnei mi-am mai revenit si eu putin, am mai multa energie si drag de "a face". Ce bine e asa :) !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget