vineri, 9 octombrie 2015

Muștar de casă

Imi doream de mult sa fac mustar in casa, desi mie imi place mustarul putin spre deloc ;)) Dar cum sa ratez o asemenea ocazie?!
Am consultat google, am gasit cateva retete, si m-am pus pe treaba. Am fost dezamagita pentru ca niciuna dintre retete nu a functionat, dar nici nu am intrat in panica, pentru ca pana la urma am modificat cantitatile din mers si a iesit un super-mustar! 
Cum am facut eu? 
Boabele de mustar le-am pisat foarte bine la robot, pana am obtinut o faina. Apoi am amestecat cu sare, vin, bere si putin otet, pana am obtinut consistenta dorita. Am observat ca berea l-a albit si l-a facut mai cremos. Daca combinatia bere+vin vi se pare prea mult, si vreti s-o ocoliti, cred(!) ca puteti folosi apa minerala.
Aveti grija ca iese foarte, foarte iute. Initial vroiam sa pun si putin hrean, dar jumatatea mea a zis sa incercam reteta clasica sa vedem cum iese, apoi experimentam si altele. Bine ca l-am ascultat ;)) !!

2 comentarii:

  1. am facut si eu mustar de casa acum vreo 2 ani, dar am marinat boabele in vin si otet cateva zile, apoi le-am mixat. A iesit foarte bun, nu era iute, chiar o sa mai fac si eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am facut si varianta cu boabe marinate, dar nu mi-a placut ca nu s-au spart boabele atat de mult ca la mustarul in varianta uscata. Nu stiu cum de n-a iesit iute al tau, ca al nostru nu se poate manca :)), probabil ca depinde si de boabe. Probabil ca am nimerit eu unele foarte iuti.

      Ștergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget