sâmbătă, 4 aprilie 2020

Jurnal de izolare - ziua x...7

🌺🌺🌺
Azi au fost nori și a bătut vântul. Se pare ca nici mâine nu scăpăm de vânt. Vom vedea! 
 Am fost surprinsa sa văd umbra lui "Todica" în poză, înseamnă că s-a arătat și soarele, dar eu nu-mi aduc aminte. 
 Bineînțeles ca nu am noutăți, dar eu voi continua sa consemnez, spre aducere aminte. 
Elena îi da Murei niște resturi de la micul dejun. Mura e legată pentru siguranța ei. În țarcul ei este o groapa, în urma unor lucrări, și ne temem ca ar putea cădea. Cum ea, oricum, nu e un cățel cu osatura sănătoasă, o căzătură ar putea fi extrem de gravă în combinația (+)50 kg+3 operații. 
 Operațiunea urmărirea broscuței. Elena a făcut o pasiune din urmărirea broscuțelor vara, cu lanterna, seara. A fost fascinata ca poate vedea una ziua. 
 Tandrețuri...❤️


 Foarte interesata de însămânțari 🤭


 Festin! 
 Prietenie mare cu o pisica din vecini 🙄


 Mormanul de pământ care a ținut loc de derdeluș....


 Curiozitate și implicare... 


 Iar eu am idei îndrăznețe. Vreau să fac frumoase două dulapuri numai bune de pus pe foc. 

 Pisează usturoi 🤭
 Învață să meargă pe bicicletă....
Sa auzim numai de bine! 
Sănătate tuturor! 

2 comentarii:

  1. Ce norocosi sunteti ca locuiti la casa! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu locuim la țară, părinții mei s-au mutat după pensionare. Putem spune ca locuim temporar până trece nebunia. Sper sa treacă cât mai repede și sa reușim sa reintram în normal, atât cât a mai rămas din el.

      Ștergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget