luni, 27 aprilie 2020

Jurnal de izolare - ziua x...30

🌺 🌺 🌺 
Ca de obicei, multă treabă. Eu am început dimineața să vopsesc lada, însă m-am întrerupt de multe ori, din varii motive. 
 Elena se împrietenește cu diverse vietăți, aici cu un melc.. 
 Cum spuneam, am făcut azi doar modelul pe ladă. Cu alb am vopsit-o sâmbăta. 

 Alt "prieten" al Elenei, un gândăcel 🙄 Nici nu ma interesează dacă e cărabuș, pentru mine tot gândac e. 
 Nu a îndrăznit sa pună mana pe el, a folosit o frunză... 
 Costică a venit foarte curios, chiar ma gândeam ca îl mănâncă (are obiceiul...) 




 Mai cu întreruperi, mai cu elan, am început sa fac modelul pe ladă. 







 Vis a vis de curtea noastră este o fermă, de unde de obicei nu se aude mai nimic. Azi pe la prânz, doi cai au spart toată liniștea. Unul dintre ei legat, necheza foarte tare după cel liber. 

 Costică la umbra copacului... 
 Ziceam în postarea de sâmbătă ca am o datorie de onoare sa salvez zona asta dezordonata. Lada este vopsita de mine, dar am considerat-o mereu o greșeală. Nu din vina mea neapărat, cât din pricina faptului ca vopseaua folosita nu se pretează la tehnica de învechire pe care o alesesem. 
Îmi plac foarte mult carourile și mi s-a părut deosebit sa le fac și pe mobilă. 
Așa arată "after" :






A mai trecut o zi fără sa mă uit sa știri chiar deloc, și am fost foarte liniștită până seara când l-am văzut pe Arafat într-o emisiune TV. A spus exact lucrul de care ma tem eu cel mai tare: la 15 mai nu se ridica starea de urgență, ci în funcție de cum va evolua situația, se va hotări. Nu mai zic nimic, că s-ar putea sa nu mă mai opresc....
Așa că... AMR 18 zile???

Sănătate și sa auzim numai de bine! 

3 comentarii:

  1. Imi plac atat de mult modificarile pe care le-ati facut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei s-au referit la faptul ca ar putea ridica unele restrictii, daca situatia evolueaza favorabil. Dupa parerea mea, nu evolueaza favorabil.

    De azi incepem si noi ,,gradinita online".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știu la ce s-au referit. Părerea mea este ca trebuie să învățăm sa trăim cu virusul. Nu putem sa stăm în case până dispare, pt ca nu va dispărea. Oamenii au nevoie de soare, de plimbări. Nu e cazul nostru, dar sunt atâția oameni care nu ies. Ca sa nu mai vorbim de factorul economic.

      Noi am început grădinița de doua zile, suntem în urmă cu tema de ieri.

      Ștergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget