vineri, 29 ianuarie 2021

Cam amestecate

 Cum spuneam, am fost la munte. Eu, mare amatoare de călătorii, am plecat mai mult împinsă de la spate. Am făcut bagajele din inerție, drept dovada ca am uitat câteva lucruri acasă, destul de importante. Dar ne-am descurcat până la urmă. Am făcut iar prostia sa plec de acasă cu prosop alb, după ce in Kefalonia, îngrijitoarele au crezut ca este prosopul hotelului și l-au luat la spălat. Cam așa si acum, doar ca de data asta mi-am făcut-o cu mâna mea: am confundat prosopul meu cu cel al pensiunii, de pus pe jos la ieșirea din duș. Puteam să-l iau si să îl spăl in "șaptemiideape" si cloruri, dar l-am lăsat acolo.

Vremea a fost destul de rece, dar frumoasă pentru ca a nins. La dus a fost un mic blocaj in zona serpentinelor de la Pârâul Rece, dar am trecut și cu bine, și repede. 


Ne-am împrietenit cu un cățel... Cum altfel?! 
Ne-am dat mult cu sania si colacul 🤭
Dar mai ales, căci pentru asta am mers la munte, am inițiat-o pe Elena in ale ski-atului. Se pare ca îi place, ne gândim sa mai mergem peste o săptămână. Sa vedem cum va evolua pandemia în România. In afara faptului ca purtam mască in interior, nimic nu ne arată că realitatea e cum e. Să va mai spun câți copii de școală erau la munte?! Mulți... 

Ca tot a venit vorba de pandemie, eu tot aștept sa crească rata de infectare, nu de alta, dar sa avem o imagine a realității. Chiar azi îmi spunea cineva ca 7 din 8 romani plecați la muncă in Italia, au fost confirmați pozitivi și sunt in carantină. Desigur, dacă rămâneau in țară, își vedeau de viață liniștiți...

Scriam in jurnal că îmi caut serviciu. Marți am mers la un interviu, iar cât am stat la munte, am mai primit doua telefoane. La unul dintre ele nu voi merge - jobul pe care il am acum nu îmi place, dar e foarte sigur, aș putea ieși la pensie de aici, deci voi avea mare grijă ce pun in loc - iar celalalt interviu...oh...e chiar una dintre firmele la care îmi doresc sa lucrez. Marți am interviul, on line.

Pe data viitoare! 

6 comentarii:

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget