duminică, 7 februarie 2021

Jurnalul unei femei simple

  


✿ Azi... 
6 februarie 2021, ora 21:43 când am început sa scriu. Între timp a trecut de miezul nopții. 

✿ Pe fereastra...Intuneric si frig. Nu știu unde e căldura anunțată de meteorologi!! 

✿ In bucatarie...am intrat mai rar in ultima vreme, am mâncat in fugă. 

✿ In casa…curat, cald, liniște... 

✿ Sunt imbracata... cu pijama. 

✿ Ascult... respirația Elenei. A avut o zi plină, doarme de mult. 

✿ Meșteresc... in ultimele zile nimic. Nici măcar craft uri pentru Elena. Oricum ea nu a fost acasă, nici nu as fi avut cu/pentru cine sa fac. 

✿ Citesc…  Am citit atât de puțin in ultima vreme, încât nu merită să menționez. 

✿ Intentionez… să-mi schimb serviciul, dar asta știți deja 🤭

✿ Ma gandesc… la rata de infectare. Într-un puseu de logică, mi-am dat seama ca in perioada in care erau +10.000 cazuri zilnic, in jurul nostru era plin de oameni bolnavi (rude, prieteni, cunoștințe) În ultima perioadă nu mai știm pe nimeni bolnav, ceea ce ma face sa cred că rata de infectare chiar scade. Vorbeam cu o cunoștință despre situația asta si mi-a confirmat ca i s-a întâmplat la fel, in toamnă afla despre foarte multe persoane infectate, acum nu. Nu știu cum va evolua situația pe la noi, dar îmi place cum e acum. Ieri, atmosfera in oraș era una agitată, in sensul bun, chiar veselă. Exact agitația asta nu îmi place mie in orașe, dar in contextul actual e de dorit. E un semn de normalitate. Dacă nu ar trebui sa purtăm măști, aș uita ca exista covid și pandemie. 

✿ Imi doresc…să-mi schimb serviciul. Alte dorințe arzătoare nu am in acest moment. Am avut două interviuri, unul fizic, celelalt on-line. In urma primului interviu am primit invitația pentru următoarea etapă de selecții, la cel de al doilea merge putin mai greu. Recrutarea se poate intinde pe tot parcursul lunii. 

 Sunt recunoscatoare… pentru sănătate și pentru ca nu ne-am îmbolnăvit de covid la munte. 

✿ Astept cu nerabdaresă vizităm Rezervația de urși de la Zărnești. Copiii sub 5 ani nu au voie, deci pe 6 februarie 2022, cu voia lui Dumnezeu, ne vom prezenta la poarta sanctuarului. 

✿ Imi place...că încep grădinițele, chiar dacă noi am ales să mai mergem câteva zile la munte. Și Elena a fost foarte încântată când a auzit că va merge din nou la gradi. 

✿ Nu-mi place…  

✿ Saptamana care a trecut… o săptămână plină de incidente... 

✿ Ieri....am așteptat mult această zi, pentru ca e începutul unui week-end prelungit, plin de evenimente. Chiar ziua de 5 februarie, are o însemnătatea pentru noi. Se împlinesc 2 ani de când am fost anunțați ca "am căzut în potrivite cu o fetiță". Ce emoții am avut când a sunat telefonul!! Până am auzit cuvântul "fetiță" mi s-a părut ca au trecut ore. Și 4 ani de când o avem pe Mura. 


 Azi...pe lângă ca e ziua Elenei, 6 februarie, e o zi plina de sărbătoriți, oameni dragi. Am comandat tort, am mers la bunici, și am sărbătorit in familie împreună cu unchiul preferat, a cărui zi de naștere este tot azi 😃

 Planuri pentru sfarsitul saptamanii… să sărbătorim! 

 Cateva planuri pentru saptamana care urmeaza… mergem din nou la munte pentru ski. 

✿ O fotografie de azi... nu pun o fotografie de azi, deși am făcut multe, dar sunt destul de personale. In schimb am sa pun trei, de fix acum un an. Atunci a nins toată noaptea, iar dimineața era zăpada de aproape jumătate de metru. Vreo 3-4 zile nu am prea intrat în casă decât puțin la prânz si seara, bineînțeles 🤭 In restul zilei am stat numai afară ca să ne bucurăm de zăpadă și săniuș. 







2 comentarii:

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget