luni, 25 ianuarie 2021

Jurnalul unei femei simple


✿ Azi... 25 ianuarie 2021

✿ Pe fereastra... Acum e senin, dar dimineața a plouat torențial. Nici măcar ploaie de toamnă nu aș putea spune ca a fost. A semănat cu o ploaie de mai. 

✿ In bucatarie... Am mâncare de ieri. 

✿ In casa… reușesc, de-o vreme, sa mențin curățenia peste săptămâna, fără să mai dau cu aspiratorul, dar matur in fiecare seară. Ordine fac seara, împreună cu Elena. Ea își strânge jucăriile. Dacă e ordine in casă, sunt mulțumită. 

✿ Sunt imbracata... Fusta, bluză tip polar. Nu sunt acasă. 

✿ Ascult... Da, ascult ceva care îmi displace total si de care vreau sa scap cât mai repede. E un sunet caracteristic jobului. 

✿ Mesteresc Cum spuneam si in jurnalul precedent, doar craft-uri educative pentru Elena. 

Viața la Poli 

Sporturile de iarnă 

Mica Unire 

✿ Citesc… dar scriu. Ii scriu Elenei un jurnal pe care sa îl citească peste ani. 

✿ Intentionez… să îmi schimb serviciul. Pandemia mi-a schimbat optica si m-am orientat către un job sigur, dar care îmi displace to-tal. Cu mine nu merge așa! Vreau sa ma duc cu drag la serviciu. Am sa caut până găsesc. E foarte, foarte greu in această perioadă, dar nu ma las. 

✿ Ma gandesc…la cazul ursulețului care a fost salvat, se află la sanctuar, dar pentru ca toată viața lui nu a trăit decât in cușcă, se învârte in cerc, pe un perimetru de 2mp, deși are pădurea la dispoziție. Câteva secunde m-a revoltat, apoi m-a apucat disperarea, pentru ca mi-am dat seama a NOI TOȚI suntem ursulețul acela. Și nu din cauza pandemiei, pandemia nu e decât bomboana de pe coliva, ci din cauza stilului modern de viață. Avem impresia a suntem evoluați si high-tech, dar in realitate ne atrofiem simțurile, ne îndepărtăm mult de ceea ce ar trebui să fim. Câți dintre ar putea trai bine, foarte aproape de natură, așa cum ar fi normal? Cam nimeni. Și, dacă s-ar întâmpla așa, probabil am fi catalogați nebuni. Nu zic ca ar trebui sa fugim in peșteri, dar sa trăim mai simplu, departe de orașe mari si aglomerate, total. Nu mai suntem capabili! 

✿ Imi doresc…ce spuneam in jurnalul precedent + un alt job. 

Sunt recunoscatoare… pentru sănătate și pentru internet. Am reușit sa rezolv niște probleme, de la distanță, depuneri de acte. Am scăpat de stat la cozi, drumuri, știți voi... Măcar atât bine sa aducă si pandemia asta! 

✿ Astept cu nerabdare…să-mi găsesc alt job 😁

✿ Imi place...  ca am reușit sa ma desprind de feisbuc, încă din septembrie anul trecut, datorita documentarului "Dilema socială" 

Mai intru punctual, pe vreo 2, 3 profile, persoane publice, cu direcții și idei total opuse, despre evenimentele momentului. Consider ca sunt cumva pe linia de mijloc, și mi-e ușor să văd extremismul din jurul meu. Uneori e amuzant, dar de cele mai multe ori este îngrijorător. 

Instagram nu s-a lipit de mine. 

✿ Nu-mi place…Că a scăzut numărul de infectari.....pe hârtie. Tocmai azi îmi spunea cineva că are in familia extinsă vreo 4 bolnavi care și-au făcut teste rapide cumpărate de la farmacie si se tratează singuri acasă. Ok... Fiecare gestionează boala cum crede. Situația de mai sus o cunosc foarte bine și autoritățile, deja nu mai e un secret pentru nimeni. Dar, din păcate ne cam furăm singuri căciula si tare mi-e ca într-o lună se va repeta situația din toamnă. 

✿ Saptamana care a trecut… am rezolvat lucruri importante. 

✿ Ieri....zi normală de duminica. Pentru noi asta înseamnă ca dimineața mergem la Sf Liturghie, eventual ne odihnim la prânz toți (Elena sigur) iar după amiaza, dacă vremea nu e prietenoasa, rămânem acasă și inventam activități 🤭 Ieri, fiind 24 ianuarie, am vorbit despre Mica Unire. 

Azi... Un început greu de săptămâna. Dimineața am fost la o instituție a statului sa depun un  set important de acte. Acolo mi-au refuzat actele din cauza unui anumit tip de timbru. Am plecat. Acasă, am sunat la autoritatea care mi-a eliberat actele, să ii spun pățania cu timbrul. Până in martie nu sunt șanse, pentru ca abia atunci primește timbre pentru 2021. Am sunat-o pe doamna care mi-a refuzat actele sa ii explic situația si să cer alte detalii. Îmi spune: "......stați să o întreb pe șefa...." / O aud prin telefon pe șefa spunând: "să le aducă așa...." Am si zburat sa le depun! O ocazie ca asta nu trebuie ratată! 

Planuri pentru sfarsitul saptamanii… oh, nu, dar pentru mijlocul săptămânii, da. Vrem sa mergem la munte, am si făcut rezervare. Sper sa nu dam nas in nas cu niciuna dintre tulpinile covidului!! 

Cateva planuri pentru saptamana care urmeaza… ce am spus mai sus + sa depun tone de CV-uri. 

Un citat preferat pentru azi... 

"Exista viață si după serviciu" - nu e un citat, e un motto 😃

Via Facebook 

✿ O fotografie de azi...

Via Google 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget