sâmbătă, 9 ianuarie 2021

Jurnalul unei femei simple

 

 Azi... 8 ianuarie 2021

 Pe fereastra... 
Sunt nori, ieri a plouat și s-a răcit vremea foarte tare. Chiar si așa, temperaturile se apropie de normalul perioadei, nu sunt normalul perioadei. Nu-mi place! Iarna trebuie sa ningă, sa ne înghețe nasul și picioarele, vorba cântecului. 
 In bucatarie...
Am gătit o ciorbita din oase, mai târziu voi face o friptură. Nu vreau sa spun din ce animal (pasăre in cazul meu) ca mi se face rău de milă si nu mai gătesc nimic. Ma duc să o jelesc si apoi o îngrop 🤦‍♀️
 In casa
Pe placul meu... Curat, liniște, ordine. 
 Sunt imbracata... 
Lejer, de casă. 
 Ascult... 
Vorbesc niște oameni la HGTV
 Mesteresc
Doar craft-uri educative pentru Elena. 
 Citesc
 Intentionez
Nimic in mod special. 
 Ma gandesc
 Imi doresc
Ce imi doresc eu este atât de neortodox, încât nu pot face public 😃 as sminti multă lume 🤭
 Sunt recunoscatoare
Pentru sănătate. 
 Astept cu nerabdare
✿ Imi plac... 
Zilele de 1 ianuarie, îmi place ideea de lenevire generalizată. "E voie" ca pe 1 ianuarie sa nu facem nimic, fără să ne simțim vinovați. 
 Nu-mi plac…
 Saptamana care a trecut
Este prima săptămână din noul an. In fiecare an, la 12 noaptea, ma încearcă sentimente amestecate, emoție si neliniște. Emoție ca a mai trecut un an, Slavă Ție, Doamne, neliniște pentru ca nu știm ce va urma. Și cum trăim vremuri tulburi, mie nu îmi prea vine sa ma bucur ca am scăpat de 2020, pentru ca privesc viitorul cu prudență. 
 Ieri....
O zi normală de femeie casnică. Dimineața am făcut activități cu Elena (trebuie sa mai recuperăm pentru grădinița - deși sunt acasă cu ea, nu reușim sa fim la zi cu "lecțiile"), la pranz am dus-o la bunica pentru ca a venit si varul ei. Am luat-o acasă seara. Între timp eu am făcut curat si am călcat.  Nu mai calcasem rufe de 3 luni, de la începutul lui octombrie 😃 Culmea e ca nici nu au fost prea multe, dar tot am mai lăsat pentru altă dată câteva cămăși. 
 Azi... 
Am gătit si m-am ocupat de craft-uri pentru Elena. 
 Planuri pentru sfarsitul saptamanii
 Cateva planuri pentru saptamana care urmeaza
 Un citat preferat pentru azi...
 O fotografie de azi... De fapt mai multe, dar nu sunt de azi, ci din dimineața de 1 ianuarie. Am avut un revelion cu totul si cu totul neașteptat. Ne-a prins pe drumuri, ceea ce mie îmi vine ca o mănușă.









                                                         Vă doresc o săptămâna frumoasă! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget