vineri, 7 ianuarie 2022

Ganduri la inceput de an

Imi place sa fac paine in casa, dar timpul nu prea-mi mai permite. Insa de revelion am vrut neaparat sa mancam o painica buna, satioasa, frumos mirositoare. Parca a imbracat casa in haine de sarbatoare. Pregatiri prea mari nu am facut, ci decent, cat sa nu avem masa goala. Desi putina mancare, abia am mancat jumatate. 

Eram atat de obosita, incat m-as fi culcat de la 9 (seara) Cred ca nici pocnitorile nu m-ar fi trezit ;)) Totusi am reusit sa rezist pana pe la vreo 1 si jumatate. Cum de Craciun imi place sa ma uit la filmul "O viata minunata", in noaptea de revelion imi place sa vizionez "Visul unei nopti de iarna" Bineinteles ca am adormit cu mult inainde de final ;))

Imi place linistea din 1 ianuarie, imi place ca avem "dreptul" de a nu face nimic, fara sa ne simtim vinovati. Cu toate astea,  tin foarte tare sa  mergem la biserica, chiar daca intarziem. Ne-am facut timp sa ii vizitam si sa ii sorcovim si pe bunici. Incercam, pe cat putem, sa patram traditiile.
Duminica, pe 2 ianuarie, am mers intr-o plimbare de seara in Parcul Mogosoaia. Cel mai tare mi-a placut linistea. Am invatat-o si pe Elena sa o asculte. Sunt sigura ca acum nu intelege si nu apreciaza ;)) - ea era foarte nerabdatoare sa ajungem in zona locului de joaca sa se plimbe cu trenuletul. 



Anul 2021 a fost un an agitat, am fost pusi in fata unor situatii extrem de dificile si consumatoare de energie psihica si emotionala, dar cu toate astea, pentru mine va ramane in memorie ca ultimul an cu Costica. Inca nu imi vine sa cred ca febletea noastra a disparut asa, dintr-o data. Si FB este cicalitor. Foarte des, cam o data, de doua ori pe saptamana, imi mai livreaza cate o aminitre cu 'mnealui...



Am primit imaginea de mai jos pe wh.app si m-a amuzat foarte tare. Cam asa ma vad eu in relatie cu 2022 si chiar a inceput tare. De la noul an nu-mi doresc sa fie mai usor, mai bun, mai ...mai... Imi doresc sa pot eu, sa putem noi, sa trecem peste toate si orice, cu intelepciune, maturitate si credinta. 
 La multi ani! 

8 comentarii:

  1. La multi ani! Sa se implineasca ce-ti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulți ani cu sănătate și clipe minunate!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani!
    Nadajduim sa fie un an cu liniste, sanatate, bucurii simple si adevarate si sa primim de la Dumnezeu ceea ce ne trebuie (poate curaj, poate putere, nu stiu) pentru a trece prin tot ceea ce ingaduie El sa existe acum in lume.
    Imi pare tare rau pentru Costica.
    Raman amintirile despre un motan indragit si de cei care nu l-au cunoscut, dar au aflat despre ispravile lui aici, pe blog.
    Imi place mult fotografia alb-negru cu Elena la sedinta foto de Craciun.
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mulți ani!
      Cred că putere avem, dar nu știm. Descoperim când suntem puși în fața unor situații grele.
      Să aveți un an bun!

      Ștergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget