miercuri, 23 februarie 2022

Un alt fel de jurnal

O postare pentru care nu mi-am gasit cuvintele, elanul, energia sa o fac. Anul a inceput greu, am avut de luat decizii care m-au frant in bucati. Am hotarat, am strans din dinti si am mers mai depare, fara sa ma las cuprinsa de ganduri, ca apoi sa ma las coplesita de regrete. In final s-a dovedit ca am procedat corect

O iarna mai seaca nu a fost de mult, cam din 2007, cand in ianuarie au fost 22*C, iar copacii erau inmuguriti. Nu ca as fi mare amatoare de frig (cine e?!) dar genul acesta de iarna nu e pe gustul meu. Prefer ninsoarea si gerul, adica normalul. 

Tot ce am putut sa facem in oras, a fost sa patinam. Sambata, pe 22 ianuarie, am mers la patinoar in parcul Cismigiu. Inainte de asta am fost sa-l vizitez pe tata... Stiam ca este utima oara cand il vad in viata. 


Pentru ziua Elenei am pregatit un tort din Barni si suc de mere, pentru colegii de la gradita. Ii promisesem inca de la Craciun, cand a primit cadou mult dorita rochie de Elsa, ca o va imbraca de ziua ei.


 
Am dus daruri si pentru M., prietena de la tara. Diferenta dintre ele este de fix 1 an si o zi :) 

 
Am experimentat si lucrul de acasa, din cauza unei tuse persistente, care nu a lasat-o nici sa se odihneasca cum trebuie. Nu mi-a placut deloc, mi se pare foarte rau pentru copil sa lucrezi de acasa, cu el in casa. Ca parinte, tot absent esti. Am incercat sa o tin langa mine si sa facem diferse activitati, dar mare succes nu am avut. 
 

FB mi-a scos in cale aceasta amintire de acum 3 ani, de la operatia Murei

Acum suntem in Bucovina, in vacanta, am plecat in cautarea zapezii mult dorita!
Va urma!

 

6 comentarii:

  1. Imi pare tare rau pentru pierderea lui tata ...
    Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca!

    Pentru tuse persistenta seaca (NU si productiva) care necajeste noaptea este foarte bun siropul de brad (natural, facut in casa sau cumparat din sursa curata - ex. manastire).
    Mariuca a avut la un moment dat o tuse reziduala seaca, ramasa dupa o viroza, care nu trecea cu nimic si o trezea in fiecare noapte. De la medic am primit niste tablete indicate ... in astm si nu eram deloc impacata sa-i dau asa ceva. Dar in aceeasi zi am vorbit cu o colega de serviciu despre probleme de serviciu si nu stiu cum de i-am spus despre tuse.
    Avea in casa sirop de brad facut de ea, mi-a dat o sticla si in cateva zile Mariuca n-a mai avut nimic.

    Vacanta placuta si linistita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dumnezeu să-l ierte!

      Mulțumesc, uitasem de siropul de brad. Prin iunie anul trecut, am vrut sa mergem la munte special pt cules muguri de brad, dar am ratat sezonul din cauza ploilor.

      Ștergere
  2. Dumnezeu sa îl ierte și sa îl odihnească în veci pe tatăl tău și pe voi sa va întărească!

    RăspundețiȘtergere
  3. Odihna vesnica! Dumnezeu sa il ierte!

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget