duminică, 26 decembrie 2021

Am vrut....

 ...sa ma asigur ca a inteles exact, si am intrebat-o ce sarbatorim de Craciun. Mi-a raspuns ca s-a nascut Sfantul Doamne-Doamne :) 

🎄 I-a scris mosului, si a pus scrisoarea la posta, exact ca anul trecut. Cu diferenta ca anul trecut mosul a fost ascultator si i-a adus exact ce si-a dorit. 

🎅Anul asta ne-a luat prin surprndere complet, si cum scrisoarea a fost scrisa tarziu, nu am avut timp sa cumparam.....acadeaua!!!!!!!!!!! Caci asta si-a dorit 😳 Am fost sigura ca va scrie "rochie de Elsa", dar i-a desenat mosului ca isi doreste o acadea si o papusa.
😁
🎄Am reusit sa facem si fotografii de Craciun. Sedinta foto a fost un cadou pe care ni l-a facut chiar fotograful, unchiul preferat :)
 
🎆Pentru mine a devenit o traditie sa vizionez in perioada Craciunului "It's a wonderful life". Nu il consider doar un film, cred ca in esenta viata noastra este un sir de consecinte care ne infuenteaza vietile. De-am fi mai constienti de asta!
🎇Dar cel mai mult de Craciun imi place sa merg la biserica, 25 decembrie fiind una dintre zilele cand imbracam costumul national. Desi mica, comunitatea este din ce in ce mai inchegata, practic o a doua familie. 
In linii mari, cam asa aratat Craciunul nostru... 
Sper ca si la voi a fost liniste, tihna si sanatate. Si daca nu, bucurosi le-om duce toate si cu nadejde...

Pe curand!

4 comentarii:

  1. Mi-a plăcut tare mult cum ai descris comunitatea creștină din biserca voastră! Asa o numesc si eu, familia mare de la bisericuță! Se simte din descrierea ta pacea și liniștea pe care ati avut-o de Crăciun. Si noi am simțit bucuria Praznicului, atât în biserică cât și acasă!
    Să încheiați anul în recunoștință și sa-l începeți pe cel care vine incredințându-vă Proniei divine!

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget