duminică, 19 decembrie 2021

Pregatiri...

Nici nu mi-am dat seama cat de aproape este Craciunul, mental sunt pe undeva prin noiembrie. Am stat linistita ca Elena are timp sa invete poezia pentru serbare, pana cand mi-am dat seama ca mai sunt 4 zile si am intrat in panica. Desi i-a fost repartizata o poezie lunga si urata 😁 a invatat-o repede, dar versurile 3 si 4 le-a facut praf. Insa la serbare a turuit-o asa cum a memorat-o ea. Oricum, la cat era de urata poezia, repet, nu cred ca si-a dat cineva seama ca nu a spus-o corect 😁 cu exceptia mea si a doamnei educatoare. Pentru tati nu au contat greselile, pentru ca poezia fiind urata si lunga, interpretarea Elenei i-a facut cinste poeziei 😁
Casa e aproape curata, mai am de facut cateva retusuri, insa meniul nu l-am pregatit. Din experienta anilor trecuti, stiu ca nu e cazul sa fac cine stie ce pregatiri pentru ca nu vom manca mult si m-am saturat sa arunc mancare. Dar sigur, sigur vom face cozonaci. Mie nu-mi plac dulciurile cu coca, prefer cremele, poate o sa fac un tiramisu pentru ca e fara coacere si se face repede. 
Bradul natural il cumparam invariabil de la Hornbach. Nu am nicio apasare ca "omor"un brad, nu il tai cu toporul din padure, sunt crescuti in pepiniere, il platim, e totul legal. Pentru cine nu stie: brazii de plastic polueaza tare atunci cand sunt fabricati si apoi, din cauza faptului ca nu se recicleaza. 

Vineri am reusit, aproape pe ultima suta de metri, sa mergem si noi in parcul Ioanid, despre care, recunosc, desi sunt bucuresteanca, acum am auzit pentru prima oara, desi se afla intr-o zona cunoscuta a orasului, ca sa vedem miniatura Planetei Pamant 
A fost impresionant! 
Tot saptamana asta, am vazut si licuricii din parcul Obor (filmarea nu imi apartine) 
*
Azi am impodobit bradul si la buni, si acasa. Sunt indragostita de bradutul pe care il avem, comparativ cu brazii din anii trecuti. Are dimensiuni echilibrate, este simetric si miroase a brad. 
Intr-un cuvant, este perfect!






                                                                          Pe curand!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget