duminică, 12 decembrie 2021

Cateva retete de post

🎅 Saratele de post - reteta lui tati, nu stiu unde a gasit-o, dar are succes cu ea. Faina, apa cat cuprinde, sare, ca mirodenii, orice va trece prin cap (chimen, mac sau altceva) 

Cantitatile sunt pentru un aluat omogen, nesfaramicios, usor de modelat. Se poate face o cantitate mai mare de aluat, care se poate congela. Noua chiar ni se par mai bune cele din coca congelata. 


🎇 Uimitoarete bruschete cu ceapa, inventia lui tati. Initial nu am vrut nici macar sa gust, chiar daca mi-era foarte foame si, se stie, foamea e cel mai bun bucatar. Apoi nu ma mai saturam ;)) Secretul sete ceapa. Musai sa fie rosie, dulce, suculenta. 
            *Paine prajita, unsa cu ulei de masline, sare, ceapa tocata mai grosier si, da!, busuioc.*



🎄Desi arata ciudat in imagine, va garantez ca este unul dintre cele mai bune sucuri pe care le-am baut vreodata. Nimic complicat, doar zeama de lamaie, apa, bineinteles, indulcit cu regenerator si/sau detoxifiant.  Yummi!!
🎆Si salam de biscuiti, cantitatile le-am stabilit eu, incercand mai multe retete. Acestea mi s-au parut proportiile cele mai echilibrate. Insa de data asta am pus 2 linguri cu cacao si 2 cu pudra de roscove. 

Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget