duminică, 27 mai 2018

Dulap recondiţionat

Bine v-am regasit!
NOTA: fotografiile le-am facut cu telefonul mobil, pentru ca, din cauza unei setari careia nu-i dau de cap, nu reusesc sa descarc fotografiile din aparat.
Am reusit, in sfarsit, sa reconditionez dulapul!
Vopseaua folosita este Borma Wachs - ivoar, grey si antracit.
Am vopsit cu trafaletele, foarte putin cu pensula si am sigilat cu lac pe baza de apa. 
Intr-o zi cand m-am hotarat sa iau taurul de coarne, mi-am luat o zi de concediu, si m-am pus pe treaba.
 Ca o mica paranteza, cu vreo luna in urma, am inceput cu interiorul sertarelor. Am pus autocolant pentru ca mobila nu mai e la prima tinerete, si sertarele erau patate. 
 Foarte important este sa golim mobila, bineinteles, dar in afara de asta, ea trebuie curatata foarte bine, dar mai ales degresata. Din pacate grasimile sunt peste tot. Chiar am curatat colturile cu aspiratorul. Este foarte important ca suprafata sa fie curata, ca sa nu imprastiati mizeria cu pensula. Daca se intampla asta, se strica si suprafata si vopseaua. Nimic ce nu se poate repara, dar de ce sa pierdem timpul corectand ce putem evita?! Si sa acoperiti portiunile pe care nu vrei sa le vopsiti, cu scotch de hartie. 
Un lucru la care nu m-am asteptat a fost ca am dat trei straturi de vopsea, pentru ca dupa doua inca era o tenta maro. 
  Am reconditionat si sertarele. Am scris mesaje cu ajutorul sabloanelor, ca sa se vada frumos cand le deschidem.
 Ordinea ar fi trebuit sa fie WELCOME, BELIEVE, BLESS si LOVE, dar sertarul "Love" nu a mai intrat in caus ;)) asa ca am facut schimb. Ma gandesc pe viitor, cand o sa am putin timp la dispozitie, sa remediez problema. Sigur e incarcat cu putina vopsea, trebuie doar smirgheluit. 
 Pentru ca e vorba de mine si de ceea ce-mi place, nu am rezistat sa dau un aspect usor shabby.
 Putin si pe sertare...
 Pe usile dulapului am scris, tot cu sabloane, cuvantul "vintage" si am agatat inimioara din imagine, pe care am cumparat-o, special in acest scop, inca de la sfarsitul lunii februarie :)
Dar nu mi-a placut cum statea agatata, asa ca mi-a venit ideea sa caut o cheie prin casa si am avut norocul sa gasesc una inchisa la culoare, foarte potrivita cu noul design.
Ca sa-mi fie totul pe plac, am cusut o sfoara mai groasa, i-am facut fundita si am agatat inimioara.
 Pentru rafturi am folosit nuanta grey 
Pentru blat am folosit nuanta antracit. Imi place foarte tare combinatia de nuanta deschisa (alb, ivoar) si nuanta foarte inchisa. 
In final dulapul arata cum vedeti, e foarte rustic, desi locuim la bloc. Nu se potriveste cu (aproape) nimic din casa, dar nu-mi pasa :D
Ma gandesc foarte serios sa vopsesc si cuierul pentru ca acum pare "din alt film" 
Sa aveti o saptamana frumoasa!

11 comentarii:

  1. Da, sa vopsesti si cuierul, o sa fie grozav!
    Mie nu mi se pare rustic, ci elegant, e shabby exact atat cat trebuie (vorbeste criticul :D).
    E facut cu mult bun gust, imi place 100% (nu te umfla in pene :D)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încerc să nu mă umfu în pene... 😁
      Eu sunt subiectivă, dar pentru că îți place ție, e ceva 😋

      Ștergere
  2. Este perfect. Cat de frumos ti a ieait. Trebuie sa continui musai cu cuierul, apoi cu usa...Cu trafaletele? Am vopsit si eu usa de la mine din camera dar...cand am pus sablonul am stricat o:)). Cred ca ar trebui sa o scot si sa l aplic pe orizontala nu pe verticala ca sa nu curga...dar mi e frica ca daca o scot nu mao stiu/pot s o pun la loc (mi s a mai intamplat)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc!
      Poți sa aplici șablonul și pe verticala, dar trebuie sa încarci foarte puțină vopsea pe burețel, lași sa se usuce, aplici iar, și tot așa până culoarea ajunge la intensitatea dorita.
      Ca să nu îți ia mult timp poți sa usuci cu feonul.

      Ștergere
  3. Minunat a iesit .... Te rog spune-mi de unde ai sabloanele ,vreau si eu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc
      Dacă ai cont de FB, cauta grupul Șabloane Deco. Dar se livrează pe baza de comandă și durează.

      Ștergere
    2. Multumesc ,o sa caut :)
      Zi faina !

      Ștergere
  4. Musai si cuierul si usa...superb...buna treaba!

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget