duminică, 13 iulie 2014

Rochie albă - mici modificări

Singura mea rochie alba, era prea...alba. Parca ii lipsea ceva, parea neterminata ;)) 
Initial am vrut sa ii adaug la poale dantela alba din bumbac dar nu am gasit nimic care sa-mi placa. Erau prea inguste sau prea late si nici modelele nu ma atrageau, poate as fi cumparat. 
La una dintre merceriile din cartier (avem trei) am gasit un bie mai deosebit, cu floricele. Nici nu am stat pe ganduri, am cumparat doi metri fara sa stiu la ce-o sa-i folosesc. Mi-a venit ideea sa pun la rochia alba, pe tiv.
Am lipit bieul cu banda adeziva pentru tiv (banda are o denumire aparte dar mereu o uit) si am parcurs cu grija, centimetru cu centimetru, cu fierul de calcat, iar pe dos am cusut din loc in loc.
Nu stiu cat de rezistenta este banda adeziva la spalat, voi vedea. Stiu sigur ca rezista la mai multe lipiri, daca se va dezlipi dupa spalat se poate remedia cu fierul de calcat dar este putin probabil sa am atata rabdare de fiecare data, deci va trebui cusuta. Voi vedea!
La piept am inlocuit vechea fundita alba cu o fundita pe care am facut-o din bie iar la spate, pe bretele, am cusut cate un nasturel bleu. Nu i-am pus degeaba, ei au rolul de a masca legatura dintre breta si gaică.
Imi place cand lucrurile iau o alta infatisare cu ajutorul unor trucuri mici!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget