sâmbătă, 26 iulie 2014

"Condurii" mei

Cand am plantat pentru prima oara condurii doamnei, era acum ceva ani si habar nu aveam ce fac, habar nu aveam ce seminte am cumparat, am facut totul dupa "ureche", cum se spune. Ba chiar uitasem ca am plantat ceva in locul acela cand m-am trezit cu niste flori frumoase. Ulterior nu am mai plantat, pana anul asta. 
Am cumparat seminte pentru planta cu tulpina taratoare dar m-am trezit cu tulpina urcatoare.

Ca sa ma bucur cat mai mult de ei, am adus cativa lastari si acasa, de la tara, si i-am plantat in jardiniera. Florile s-au lasat putin asteptate dar mare mi-a fost bucuria cand am vazut primul boboc.




 Marea mea surpriza a fost sa aflu ca sunt plante medicinale, comenstibile si carora li se pot da si alte  intrebuintari cum ar fi pesticide naturale sau plante companion. La calitatile practice ale plantei trebuie sa le adaugam si pe cele olfactive : condurasii miros foarte frumos :)
Mai multe puteti citi aici.
V-am convins? 

Un comentariu:

  1. La noi se au numele de condurasi, iar mie imi vor aminti, pentru totdeauna, de bunica mea de la tara.

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget