joi, 31 iulie 2014

Demachiant 100% natural

Nici nu mai stiu daca reteta am citit-o pe undeva sau ideea mi-a venit pur si simplu. Cert este ca miere+malai = demachiant natural foarte eficient. De ce e foarte bun? Pentru ca are capacitatea de a curata machiajul, fara sa mai fie nevoie de demachierea clasica, lasa fata curata si fina. 
O prietena m-a intrebat "curata si rimelul?" Ups...nu stiu pentru ca folosesc foarte, foarte rar. Atat de rar incat nici nu mai stiam daca am asa ceva in trusa de mahiaj. Dar am ;)) , aseara l-am folosit dupa muuuuulta, muulta vreme, si surpriza : demachiantul meu homemade a reusit sa curete si rimelul!!! Cred ca e important sa spun ca nu incarc genele cu rimel, dau un strat foarte fin, si nu am unul rezistent la apa.
Demachiantul se prepara foarte usor dar nu as putea sa va dau cantitati exacte pentru ca fac totul ochiometric. Se amesteca aproape in cantitati egale insa mierea trebuie sa predomine si nu malaiul, consistenta trebuie sa fie moale, fluida. Malaiul are proprietatea de a curata, iar mierea de a hrani si hidrata. De unde stiu? Se simte :)
Demachiantul se aplica pe fata cu degetele, pur si simplu, se freaca usor, cu miscari circulare. Se clateste cu apa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget