marți, 18 februarie 2014

Modele tricotate ✿ 1 - tutorial

Pentru acest model vom lucra doua ochiuri pe fata, doua pe dos - vom obtine modelul "elastic".
  • In tutoarial am inceput modelul chiar din margine. Am numarat 6 ochiuri, adica doua pe fata/doua pe dos/doua pe fata.
  •  Dupa al saselea ochi am bagat varful de la andrea
  •  am tras firul obtinand o bucla.
  •  pe care am tras-o si am pus-o pe varful andrelei.
  •  Am lucrat in continuare normal cele sase ochiuri plus inca doua apoi am numarat inca sase ochiuri si am repetat schema.
  • Am tras bucla dupa al saselea ochi
  •  L-am pus pe varful andrelei
  •  Si am continuat sa lucrez normal
  •  primul ochi din cele 6 si bucla se lucreaza impreuna.


  • Schema se repeta din 4 in 4 randuri. La al doilea rand din schema luam bucla incepand cu ochiul numarul 4, pentru ca astfel sa obtinem un model in zig-zag.
Modelul acesta l-am folosit pentru bentita de la brau a unei fuste.

Spor la lucru!

4 comentarii:

  1. Ce interesant, cred ca mi-ar iesi si mie, tutorialul e usor de urmarit, l-am inteles.
    Vezi ca ti-a lasat Costica niste urme de labute murdare pe penultima poza ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ioi! Ce motanel!
    Scuze! si modelul tricotat e minunat, dar motanelul m-a cucerit. Si ti-o spune un soricel. ;).
    Ma bucur ca am descoperit blogul tau cu ajutorul Irinei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit!
      Costica...e vedeta familiei, cu el nu te plictisesti niciodata. Si ai grija, nu e fanul soriceilor :))

      Ștergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget