vineri, 10 iunie 2022

Jurnal


 Azi... 10 iunie 2022 

✿ Pe fereastra... usor inorat si bate vantul

✿ In bucatarie...  curat.

✿ In casa…  curat si liniste. 

✿ Sunt imbracata... imbracaminte de casa

✿ Ascult...  ciripit de pasarele, ceva sunet de utilaje din departare, la care se adauga si croncanit de pararele ciori (scrisesem de pasarele ;)) )

✿ Meșteresc...nimic... Si imi lipseste tare.... 

✿ (ii) Citesc…  

✿ Intentionez… 

✿ Ma gandesc… 

  • La autoprovocarea pentru luna iunie , care nu imi reuseste. Aveam o banuiala, dar am zis sa incerc. Timp poate gaseam pentru cate o postare scurta, zilnic, insa nu am avut si elan. Sunt atat de obosita, incat atunci cand prin putin timp liber, prefer sa stau
  • Cum sa ne organizam week-endul. Acest sfarsit de saptamana mult asteptat, s-ar putea sa fie o dezamagire mare pentru multi dintre noi, din cauza ploilor anuntate. 

✿ Imi doresc....sa am mai mult timp liber.  

✿ Sunt recunoscatoare… sanatate si pentru calitatile cu care am fost inzestrata. Nu o spun cu mandrie, dar datorita anumitor conjucturi am inceput sa ma vad asa cum sunt si imi place. 

✿ Astept cu nerabdare…  acum nimic in mod special. De obicei astept cu nerabdare concediile sau zilele libere ;))

✿ Imi place...

✿ Nu-mi place…  

✿ Saptamana care a trecut…  am intrat in saptamana dupa un weekend in care am muncit fizic foarte mult. Sambata trecuta, o mare parte din zi, am folosit un baros de 2,620 kg (am dezmembrat o constructie din lemn, putrezita) Acest gen de munca imi place foarte mult, munca de birou, statica, ma oboseste cu adevarat. 

✿ Ieri....   o zi plina, dar cel mai important moment al zilei a fost intalinirea in format fizic ;)) cu colegii si educatoarea Elenei. A fost o intalnire de la revedere pentru terminarea gradinitei.  Elena mai ramane la gradinita inca un an, dar o mare parte din colegi vor merge la scoala din toamna. 

✿ Azi... inca nu mi-e clar ce vom face, am cateva idei. Voi alege in functie de vreme... E posibil sa ploua.

✿ Planuri pentru sfarsitul saptamanii…daaa, dar le-am facut degeaba. Anul trecut am ratat mugurii de brad din cauza ploilor. Pentru acest weekend prelungit, ne-am facut planuri sa mergem la munte tocmai pentru mugurii de brad, desi e cam tarziu. Dar e foarte posibil sa anulam tot.

✿ Cateva planuri pentru saptamana care urmeaza… va fi o saptamana grea la serviciu, abia astept sa treaca. Insa pana atunci vreau sa ma bucur de aceste zile libere. 

✿ O fotografie de azi...  de ieri, daca nu e cu suparare :) 

"La revedere curcubeu al veseliei, 

De azi noi pasim spre o alta etapa a copilariei"


 


✿ Un citat...  "Minimalismul este pentru bogati, eu vreau lucruri" - nu stiu cui apartine acest citat, dar m-a amuzat tare si ma regasesc in el 100% 


O zi faina sa aveti, 

Alina 

6 comentarii:

  1. Cunosc senzatia, nevoia de a sta pur si simplu, atunci cand ai avea putin timp pentru blog.
    Foarte inspirat mesajul de pe tricourile de la gradinta. Felicitari organizatorilor.
    Mult spor in ceea ce ti-ai propus!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din păcate, nu mai este un echilibrul in programul nostru. Pentru hobby-uri nu-mi mai rămâne prea timp, desi nu e normal.

      Ștergere
    2. Pe măsură ce au crescut fetele, am găsit din ce in ce mai greu timp pentru craft, unul din marile mele hobbyuri. Acum mă lupt cu mine să-mi găsesc timp și pentru pasiunile mele

      Ștergere
    3. Am văzut ce lucruri realizezi, lucrezi foarte frumos. In cazul meu, cel mai mult timp mi-l ocupă serviciul. Acolo trebuie să schimb ceva.

      Ștergere
    4. Multumesc pentru aprecieri. Eu "lucrez" de acasa. Nu e tocmai cea mai fericita varianta!

      Ștergere
    5. Pe mine nu m-ar ajuta prea mult varianta asta, pentru că lucrez la 15 minute de casă. Nu pierd mult timp pe drum.

      Ștergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget